آیین پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغاز شد

آیین پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صبح روز ۳۰ آذر با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبح روز ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در آستانه شب یلدا، آیین پایانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد آغاز شد.

این مراسم با حضور نویسندگان، قصه‌گویان، داوران، هنرمندان و پیش‌کسوتان عرصه قصه و قصه‌گویی در حوزه کودکان و نوجوانان در سالن حضرت رقیه(س) شهر یزد در حال برگزاری است.

در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بیش از ۱۷هزار قصه به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شد.

نشست‌های علمی و نقد ویژه اجرای قصه‌گویان در مرحله پایانی، نظریه‌پردازی نخبگان و فعالیت عرصه هنر، پوشش رسانه‌ای جشنواره، تولید برنامه‌های رسانه‌ای با موضوع قصه و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های این جشنواره بود. این اقدام‌ها، درگیری مخاطب و دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مدارس را برای عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در پی ‌خواهد داشت.

امروز قرار است پس از رقابت ۵۶ قصه‌گو در این جشنواره، هشت نفر برگزیده اعلام شوند، همچنین نخستین جایزه جهانی قصه‌گویی در این جشنواره اهدا خواهد شد.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای دومین سال متوالی در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن هلال‌احمر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =