توسعه همکاری مشترک کانون پرورش فکری و کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش استان مرکزی

مدیر کل کانون در گردهمائی مدیران مناطق ۱۵ گانه کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت :تعامل و همکاری بین کانونها بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که ما هر دو در یک عرصه مشغول خدمت هستیم و بهتر است از این ظرفیت به نحو احسنت بهره ببریم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،نشست مدیران مناطق ۱۵ گانه کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش استان مرکزی با حضور  احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  احمدلو معاون فرهنگی کانون استان ، رحیمی کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری استان، عیسی آبادی رییس اداره فرهنگی ،هنری و پرورشی و موحدی کارشناس مسئول واحد فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش  رروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شهر خمین برگزار شد.
این نشست پیرامون توسعه همکاری و اجرای برنامه های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و کانون های فرهنگی هنری و تربیتی آموزش پرورش استان  انجام شد.
image-20231220152023-2.jpeg

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در نشست مدیران مناطق ۱۵ گانه کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش استان مرکزی پیرامون توسعه همکاری و اجرای برنامه های مشترک به تشریح ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خدمات‌رسانی به مخاطبان و گستره برنامه‌های کانون پرورش فکری پرداخت و افزود:کانون پرورش فکری در این حوزه با توجه به ابزارهایی چون فیلم، پویانمایی، بازی و سرگرمی و سایر فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری توانسته است مخاطب را جذب و پایدار سازد.

منصوری اظهار داشت :این تعامل و همکاری بین کانونها میتواند مهم باشد چرا که ما هر دو در یک عرصه مشغول خدمت هستیم و بهتر است از این ظرفیت به نحو احسنت بهره ببریم

ایشان بیان داشت: مجموعه کانون پرورش فکری را نباید جدا از آموزش و پرورش بدانیم و خوشبختانه در استان، رویکرد به گونه‌ای است که زمینه تعامل همه جانبه وجود دارد و این مایه خوشبختی است که مسئولان نسبت به این مساله اهتمام دارند تا با بهره گیری از ظرفیت‌های کانون تحولات مثبتی را در حوزه توانمندی دانش‌آموزان رقم می‌زند.

وی افزود:کانون با ظرفیت عظیم منابع انسانی ، مربیان خلاق ، مجرب و متعهد با تولید محتوا با معیار ها و شاخص های مطلوب با تلاش جهادی و میدانی به جهت هویت بخشی و خودباوری در وسط میدان نقش آفرینی می کند و با این اوصاف با هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک با کانون های فرهنگی تربیتی با برنامه ریزی های مدون انشاالله رویدادهای مهم فرهنگی و هنری را رقم بزنیم .

وی، هم‌چنین، آمادگی کانون را به لحاظ حضور و مشارکت مربیان متخصص جهت همکاری مشترک در کانون های فرهنگی تربیتی اشاره به طرح شهید نیری اردوهای یک روزه مشترک کانون در شهرساوه و دیگر شهر های استان داشت.

image-20231220151953-1.jpeg
حسن عیسی آبادی رییس اداره فرهنگی هنری و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش به اجرای برنامه های وزین کانون پرورش فکری  اشاره و بر لزوم همکاری های مشترک  فرهنگی هنری فی ما بین تاکید داشتند.
سمیرا حجازی مسئول مرکز سابق کانون پرورش فکری دلیجان به عنوان مدیر کانون فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این گردهمایی حضور داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =