باحضور برگزیده ملی اقدام پژوهی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، وبینار آموزشی در تاریخ ۳۰ آذر ماه با حضور توفیق دادرس برگزیده ملی بخش اقدام  پژوهی پانزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش برگزار شد.

در این نشست آموزشی که مربیان مراکز ثابت، سیار و پستی کانون استان حضور داشتند، توفیق دادرس به فعالیت های خود در زمینه اقدام پژوهی و پژوهش اشاره کرد. سپس هدف از اجرای طرح اقدام پژوهی با موضوع «چگونه توانستیم با اجرای بازی های بومی محلی باعث بهبودی ارتقای رفتار اجتماعی و سلامت جسمانی دانش آموزان دبستان پانزده خرداد شویم؟» را با جزییات کامل بیان نمود.شایان ذکر است این اثر گروهی توسط«توفیق دادرس، ابراهیم کیانی و مهران اسماعیل زاده» در پانزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کانون در بخش آزاد، رتبه برگزیده ملی را به خود اختصاص داد.

ایشان، به ۹ گام اقدام پژوهی اشاره و پیرامون هریک از گام ها توضیحاتی ارائه نمود.سپس، استفاده از منابع مناسب، صبور بودن، داشتن ایده و خلاقیت را از جمله موارد مهم اقدام پژوهی عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که پژوهنده به مسئله یا مشکل برنخورده، مراحل اقدام پژوهی آغاز نمی شود، به محض اینکه به مسئله ای برخورد کرد، وارد مرحله اول اقدام پژوهی یعنی تشخیص مسئله می شود.

در پایان، به سوالات شرکت کنندگان توسط ایشان پاسخ داده شد.

باحضور برگزیده ملی اقدام پژوهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =