آیین تجلیل از مربیان و اعضای پژوهشگر کانون چهار محال و بختیاری

همزمان با هفته ی پژوهش آیین تجلیل از مربیان و اعضای پژوهشگر مراکز فرهنگی هنری استان در سالن اجتماعات اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان از تجلیل از مربیان و اعضای پژوهشگر استان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: در این آیین که همزمان با هفته ی پژوهش برگزار شد از اعضا و مربیان پژوهشگر تجلیل به عمل آمد.  
آسمند در این باره گفت: فعالیت های پژوهشی به عنوان ابزارهای علمی در مراکز فرهنگی کانون باید مورد توجه مربیان و اعضا قرار گیرند و مربیان در جهت رشد اعضا در حوزه های تحقیق و پژوهش بستر های مناسب آموزشی را فراهم نمایند.  
وی در ادامه بیان کرد: نظام آموزشی در دنیای امروز از گستردگی فراوانی برخوردار است و مدت زمان زیادی از اوقات مفید کودکان و نوجوانان را در بر می گیرد. و با نگاه به نقش فرهنگی و تربیتی کانون باید دید مراکز کانون تا چه حد فراگیران خود را نسبت به پژوهش و نو آوری در علم و اجتماع سوق می دهند.  
آسمند فراهم سازی بستر های پژوهشی برای کودکان و نوجوانان مراکز را یکی از تمهیدات مفید کانون در راستای نیل به هدفهای پرسشگری و تحقیق دانست و عنوان کرد: تحقیق را می توان در کنار آموزش یکی از اهداف بسیار مهم آموزش و پرورش دانست که باید مورد توجه قرار گیرد و مربیان مراکز در این میان دارای وظیفه بسیار مهم و حساسی هستند که می توانند علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی روح و انگیزه تحقیق و روش های درست پژوهش را در میان کودکان و نوجوانان نهادینه کنند. 
مدیر کل کانون ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در پانزدهمین برنامه پژوهش کشور موفقیت اعضا و مربیان مراکز شماره 2 شهرکرد و سورشجان را تبریک گفت و افزود: حرکت های علمی و تحقیقی در کانون نه تنها موجب رشد فکری در اعضا می شوند ابعاد دیگر کانون را نیز پویا می کنند که جزو فعالیت های علمی مراکز استان قرار می گیرند و استقبال از برنامه سال جاری در این حوزه نشان دهنده ی حرکت رو به رشد مربیان و اعضای کانون در این زمینه است.  
گفتنی است در پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش اعضای نوجوان مرکز سورشجان با پژوهش نجات آب نجات زندگی به کوشش فاطمه باقر زاده و سارا زمانی با مربی گری صغری عالی پور رتبه ی برگزیده کشوری جشنواره و ماهان زلفی پور با مربی گری سیمین ذوالفقاری با پژوهش اثر زرده ی تخم مرغ بر رشد بهتر جوجه عنوان شایسته ی تقدیر کشوری  را به خود اختصاص دادند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =