نمایشگاه تابلوهای پژوهشی اعضای کانون در مرکز شماره یک شهرکرد

این نمایشگاه ۲۷ آذر لغایت ۵ دیماه ۱۴۰۲ در مرکز شماره یک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان از برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مرکز شماره یک شهرکرد خبر داد.   
وی با اشاره به فعالیت های علمی در مراکز کانون به نمایش گذاشتن آثار پژوهشی اعضا در قالب تابلوهای پژوهشی و کارت پستال های آموزشی را یکی از راهکارهای آشنایی عمومی با این حوزه و بهره مندی دیگر اعضا از این پژوهش ها عنوان کرد و افزود: برپایی نمایشگاه از آثار پژوهشی اعضا می تواند اثر تقویتی و تشویقی نیز برای اعضای فعال در این رشته داشته باشد که با کمک مربیان راهنمای اعضا این اتفاق در کانون همزمان با هفته پژوهش رقم خورده است.    
در این نمایشگاه بیش از ۲۰ تابلوی پژوهشی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر به صورت افقی و فرم یکسان  با موضوعات محیط زیست، حیوانات، گیاه پروری، راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب و...و ۴۰ کارت پستال در ابعاد ۲۱ در ۳۵  با محتوای معرفی کتاب و معرفی شخصیت های برجسته در حوزه تحقیق، پژوهش و علم و فناوری به نمایش گذاشته شده است.  
این نمایشگاه هم زمان با هفته ی پژوهش در مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد واقع در خیابان شریعتی در حال برگزاری است و بازدید برای عموم کودکان، نوجوانا و خانواده ها بلامانع است. علاقه مندان می توانند در این هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =