درخشش کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری در پانزدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش

همزمان با آیین بزرگداشت هفته ی پژوهش از مربیان و اعضای برگزیده در جشنواره پژوهش اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان از درخشش کودکان و نوجوانان کانون در ویژه برنامه کشوری پژوهش خبر داد.  
وی در این باره گفت:` پس از بررسی و گزینش آثار ارسال شده به دبیر خانه استان ، تعداد    ۱۵  اثر پژوهشی از اعضای کانون های استان برای شرکت در این فراخوان  به دبیر خانه  ی کشوری  واقع در تهران ارسال شد که از این میان ۲ اثر شایسته ی مقام برگزیده کشوری و تقدیر شده در بخش کشوری شدند.   
مدیر کل کانون اضافه کرد   در بخش مربیان در رشته های مقاله، اقدام پژوهی، پایان نامه، جستار نیز پس از بررسی آثار ۸ اثر پژوهشی  به دبیر خانه ی کشوری منتقل شد.  
آسمند ضمن اشاره به برگزیدگان استان در این فراخوان در خصوص نمای کلی  شرکت کنندگان در این برنامه  افزود: فراخوان پانزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با هدف  توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش تیر ۱۴۰۲ منتشر شد و در پایان ۲۷۱ اثر به دبیرخانه این ویژه‌برنامه ارسال شد که از این تعداد در بخش رساله و پایان‌نامه ۲۴ اثر، مقاله ۳۴ اثر، جستار ۵۳ اثر، اقدام‌پژوهی ۷۲ اثر و پژوهش اعضا ۸۸ اثر در دبیرخانه مورد بررسی قرار گرفته است که از این میان دو اثر ارسالی از استان چهار محال و بختیاری نیز در بخش برگزیدگان و شایستگان تقدیر تجلیل شدند.  
مدیر کل کانون در این خصوص اعلام کرد: در این ویژه برنامه اعضای نوجوان مرکز سورشجان با پژوهش نجات آب نجات زندگی به کوشش فاطمه باقر زاده و سارا زمانی با مربی گری صغری عالی پور رتبه ی برگزیده جشنواره و ماهان زلفی پور با مربی گری سیمین ذوالفقاری با پژوهش اثر زرده ی تخم مرغ بر رشد بهتر جوجه عنوان شایسته ی تقدیر را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =