کد خبر: 335061
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
بازدید 140
دیداری برای برخورداری فرهنگی بیشتر بچه‌های البرز

با هدف ایجاد زمینه حمایت و همکاری بیشتر برای برخورداری کودکان و نوجوانان شهرستان البرز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 3 دی 1402 سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون استان قزوین با مصطفی غفوری فرماندار البرز دیدار و در راستای بررسی و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی کودکان و نوجوانان شهرستان البرز به گفتگو نشست.

مصطفی غفوری فرماندار البرز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور موثر و فعال کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوان استان، به ویژه در شهرستان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را محل کشف و رشد استعدادهای آینده ساز کشور دانست که این عرصه مهم باید مورد توجه همه مسئولان باشد.

وی افزود: توجه به ابعاد گوناگون فرهنگ و توسعه هدفمند آن می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در حوزه نوجوانان را برطرف کند که این هدف با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به صورت مطلوب محقق می‌شود.

در بخشی از این دیدار مدیرکل کانون ضمن برشماری برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اثرگذار کانون، درباره نیازسنجی‌ها برای رفع چالش‌هاو ساماندهی مرکز فرهنگی و هنری کانون البرز با فرماندار این شهرستان به رایزنی نشست.

دیداری برای بهره‌مندی بیشتر بچه‌های البرز

دیداری برای بهره‌مندی بیشتر بچه‌های البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =