بیانیه مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه ایی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی بیانیه ایی صادر کرد : 

متن بیانیه به این شرح است  :

به نام خالق یکتا

«حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست ، این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود» (امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی).

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان معصوم علیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در چهار دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه ترفندهای مستکبرانه خود در انتخابات سال ۱۳۸۸ با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی؛ فتنه ای به پا کردند و قصد داشتند به زعم باطلشان؛ ارکان نظام را متزلزل کنند. حال آنکه، بصیرت انقلابی ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی مانند همیشه در برابر فتنه گران، طرح های استکباری آنان را ناکام و خنثی کرد.

ملت مسلمان ایران در ۹ دی در تجمع تاریخی و به یادماندنی، یک بار دیگر میثاق انقلابی خود را در لوای پرچم سید الشهداء با مقام عظمای ولایت در مقابل توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و همچون گذشته ناامیدی را در قلب سیاه مستکبران گذاشتند و اصفهانی های تاریخ ساز و همیشه پیشرو این حماسه را در 8 دی 1388 رقم زدند .

حماسه نهم دی ماه این پیام را به فتنه گران داخلی و مستکبران عالم مخابره کرد که با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی نمی توانید ملت بیدار ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی و میثاق ماندگار با مقام عظمای ولایت منحرف کنید.

حادثه جانسوز و نابخشودنی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استمرار حرکات و دخالت‌های نابخشودنی و غیر مشروع استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در تداوم فتنه ‌های نافرجام گذشته همچون ـ فتنه ۱۳۸۸ ـ بوده است. این جنایت بشری چهره واقعی نظام استکبار جهانی و شیطان بزرگ را برملا کرد و حقایق نورانی و الهی گفتمان مقاومت اسلامی که طلیعه مبارک مکتب امام خمینی (ره) بود را هر چه بیشتر آشکار و روشن کرد.

شهادت سردار مقاومت در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، حجتی متقن بر همه ملت‌های مسلمان، آزادگان و مستضعفین جهانی در حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی، خباثت و شیطانی بودن گفتمان‌های رقیب و معارض است.

نظر به این که امسال در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم و همچنان که فتنه گران به دنبال کاهش مشارکت مردمی هستند و همچنین که دشمن صهیونیستی که پشت پرده تمام حوادث و فتنه های اخیر بوده ، شکست مفتضحانه ایی از جبهه مقاومت متحمل شده است ولی باز هم دنبال اهداف پلید و خبیث خود با حمایت امریکای جنایتکار است که نمونه بارز و جدید آن شهادت هم رزم سردار دلها مدافع عزیز حرم مستشار شهید سید رضی موسوی در سوریه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی بود ، پس جا دارد با حماسه حضور در مراسم 9 دی امسال نقشه های دژخیمان را نقش برآب کنیم .

 کارکنان و خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ضمن بیعت و میثاقی مجدد با آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت در تمامی عرصه‌ها اعلام آمادگی می کند و با حضور منسجم ، پرشور ، بابصیرت و یکپارچه خود درکنار آحاد مختلف جامعه در مراسم باشکوه 9 دی امسال برگ زرین دیگری ازدفتر افتخارات ملت وکانون پرورش فکری را ورق خواهند زد .

وعده دیدار ما در اصفهان روز شنبه 9 دی ماه 1402 ساعت 9 صبح در میدان انقلاب اسلامی و در شهرستان های استان در میعادگاه های برگزاری مراسم 9 دی می باشد .

باتشکر ؛ 

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

۹ دی 1402

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =