نشست صمیمی مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری با نماینده مجلس شورای اسلامی بروجن

طی دیداری حجت ا.. آسمند مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان بروجن در خصوص کانون پرورش فکری به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در روز چهار شنبه 6 دی 1402  طی دیداری  حجت ا.. آسمند مدیرکل کانون با حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن در محل دفتر نماینده در خصوص فعالیت های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بروجن به گفتگو نشستند.

در این دیدار به دعوت حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی و مسئول مرکز  مرکز فرهنگی هنری کانون بروجن به عنوان مهمان در این جلسه شرکت کرده و از نزدیک به بیان مشکلات و پیشنهادات کانون‌ پرورش فکری بروجن و در خصوص کانون مطالبی را عنوان کردند.

حجت الله آسمند با بیان اینکه، از زمان حضور خود در کانون تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و توسعه و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری انجام داده و از این پس هم این روند در کانون ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت موجود مراکز کانون در شهرستان بروجن ارائه دادند،سپس گزارشی کوتاه از  اعتبارات سال گذشته کانون در شهرستان بروجن ارائه شد.

در این نشست صمیمی حجت‌الاسلام جعفری ضمن سپاس از تلاش های ارزنده ی کانون پرورش فکری در راه اعتلای فرهنگ و هنر خواستار افتتاح مراکز جدید برای شهرستان بروجن شد.

در ادامه حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی   برای ایجاد زیر ساخت های کانون در شهرستان بروجن قول مساعدت و همکاری دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =