پاسداشت حماسه تاریخی ۹ دی در چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالروز حماسه ۹ دی ماه را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری بزرگداشت ۹ دی ماه در مراکز کانون استان خبر داد.  

وی با بیان اینکه سالروز حماسه ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است افزود: آشنا سازی کودکان و نوجوانان با وقایع تاریخی روز یکی از فعالیت هایی است که بینش ملی و مذهبی کودکان و نوجوانان را تقویت می کند.  
وی در ادامه افزود: تبیین ایام حماسی در میان قشر کودک و نوجوان یکی از راهکار های تقویت حس میهن پرستی و پاسداشت از کشور است که نهادینه کردن این دیدگاه در میان این قشر از  کودکی باید صورت بگیرد.  

آسمند آگاهی بخشی در خصوص مسایل روز در حیطه ی فکری کودکان و نوجوانان را یکی از فعالیت های کانون عنوان کرد و افزود: مربیان کانون با شیوه هایی خلاقانه و زبان قابل فهم برای کودکان و نوجوانان مسایل فرهنگی، اجتماعی، دینی و ملی را در مراکز کانون بازخوانی و تبیین می کنند که این آموزش ها  در برقراری مهارت های اجتماعی این قشر تاثیر گذار است.  
مدیر کل کانون با بیان اینکه آموزش های ملی بخشی جدانشدنی از فعالیت های مراکز کانون محسوب می شوند افزود: تشریح ایام و وقایع یکی از فعالیت های اصلی فرهنگی ما در مراکز کانون است و یک پنل فرهنگی در مراکز کانون به بازگویی ایام و وقایع تاریخی، ملی و مذهبی ما در مراکز اختصاص دارد و کودکان و نوجوانان به طور متداول تحت آموزش های تاریخی و رویداد های ملی قرار می گیرند.  
گفتنی است: برنامه هایی در راستای تبیین و تشریح حماسه ملی ۹ دی در سالروز بزرگداشت این رویداد در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =