فراخوان ملی دومین جشنواره سرود «نغمه‌های روشن فردا» در کانون پرورش فکری منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از انتشار فراخوان ملی دومین جشنواره سرود «نغمه‌های روشن فردا» در استان خبر داد.  
مدیر کل کانون هدف کلی  از برگزاری این جشنواره را عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه عنوان کرد و افزود: بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر اعضا و دانش آموزان در عرصه های هنری، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می شوند.  
آسمند در این باره گفت: علاقه مندان در بخش های کانونی و آزاد می توانند آثار خود را با  موضوع های سرزمین من (ایران، وطن، پرچم و ... )، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام آوران (شخصیتهای تاریخی و انقلابی)، مراسم و مناسبت¬های ملی و آیینی و آزاد تا تاریخ ۲۰ دی ماه در سامانه این جشنواره بار گزاری نمایند.  
مدیر کل کانون در این باره افزود: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می¬شود. که بخش استانی در روزهای ۱۱ و۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در استان اجرا می شود. در این بخش آثار تولید شده در مراکز کانون و آثار شرکت کنندگان آزاد به طور مجزا در استان و توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت. سرپرست هر گروه اعم از کانونی و آزاد می¬بایست برای ثبت نام و بارگذاری آثار ابتدا وارد سامانه جشنواره ها و رویدادها به آدرس kanoonfest.ir  شده و پس از ثبت نام و وارد کردن مشخصات و تکمیل کردن فرم مربوطه، فایل اجرای نهایی سرود (را تا تاریخ ۲۰ دی ماه بارگذاری کنند تا مسئول مربوطه در استان می¬بایست آثار را به همراه فرم¬ها در دو فایل مجزا (شرکت کنندگان آزاد و کانونی) دسته¬بندی کرده و وارد مرحله داوری کند.  آثار می¬بایست با فرمت mp۴  و با حجم حداکثر ۲۰۰ مگابایت باشد. گروه های شرکت کننده فراگیر خارج از مرحله استانی به صورت یک جا در مرحله کشوری داوری خواهند شد. تعداد گروه های برگزیده در این بخش توسط داوران کشوری انتخاب و اعلام خواهد شد.   
 
آسمند در خصوص سن شرکت کنندگان اضافه کرد: در این جشنواره اعضای مراکز کانون (کودکان، نوجوانان و جوانان اعم از مراکز ثابت یا سیار روستایی- عادی و فراگیر و گروههای آزاد (دولتی و مردمی)، گروه های سرود  فعال در مدارس، پایگاه های بسیج، کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور و... و. در مقاطع سنی ۷ تا ۲۲ سال می توانند شرکت کنند.  
قابل تاکید است علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره ها و رویدادها در این جشنواره ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =