فراخوان استانی داستان کوتاه "بانگ آوران" در کانون منتشر شد

کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با خلق داستان می توانند  در فراخوان ادبی «بانک آوران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان از انتشار فراخوان ادبی داستان کوتاه  "بانگ آوران" در کانون استان خبر داد.  
مدیر کل کانون در این باره گفت: با توجه به اینکه فعالیت های ادبی در حوزه نوشتن خلاق، خلق آثار در قالب شعر و داستان از جمله فعالیت های متداوم کانون با حضور مربیان متخصص در این زمینه است فراخوان ادبی «بانگ آوران» به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان ادبی مراکز پیش بینی و منتشر شده است.  
وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام مبارک دهه ی فجر و ضرورت آشنایی و تبیین این ایام برای کودکان و نوجوانان ادامه داد: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، بستر سازی جهت آشنایی اعضا با روند پیروزی انقلاب اسلامی، پایدارسازی و کشف و پرورش استعداد اعضای کارگاه های داستان نویسی و اعضای ارشد انجمن نویسندگان نوجوان و... از جمله اهداف برگزاری این مسابقه ادبی محسوب می شود.  
آسمند در این باره اضافه کرد: این جشنواره در قالب داستانک(داستان کوتاه کوتاه) و با موضوع: بازخوانی شعارهای انقلابی با نگاهی نو و تازه با استفاده از خلق آثار ادبی ویژه اعضای نونگاه و نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار خواهد شد.  

قرار است  برگزیدگان این فراخوان همزمان با جشن های پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن اعلام و از آنان تقدیربه عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =