پیام تبریک مدیر کل کانون استان به مناسبت روز زن

مناسبت‌ فرخنده روز مادر و روز زن در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرصتی گرانبها برای تکریم مقام شامخ مادران و بانوان محترم است که زهراگونه برای تعالی کانون خانواده‌ها می‌کوشند و در پیشرفت‌های کشور سهیم هستند.

مادر کلمه ایست که از واژه واژه آن قداست می بارد و زن گوهری گرانبهاست که زیر بنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه خدا بر روی زمین است.

بدون شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بی بدیل و لایق تحسین است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی‌های عظیم آنان، زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم نمود و از سوی دیگر، نقش بی‌بدیل آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داده و ارج نهاد.

ان‌شاءالله دختران و مادران فرهیخته این سرزمین با الگوگیری انسان‌ساز این بانوی نمونه و بی‌مانند زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و با گرمابخشی به کانون خانواده و تربیت نسلی آگاه با بصیرت آینده‌ای روشن برای این مرز و بوم رقم بزنند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت بانوی بزرگ اسلام، این میلاد فرخنده را به تمامی بانوان ایران زمین به ویژه بانوان همکار در کانون و همسران همکارانم تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ امیدوارم همچون گذشته با دلی سرشار از مهر و معنویت و اخلاص، در خدمت به خانواده و جامعه، منشاء اقدامات مهم و موثر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =