چتر آسمان نمای کانون موکب کودکان شهرکرد شد

کودکان و نوجوانان شهرکرد در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با اجرای طرح «ستاره‌ی دلها» از خدمات آسمان نمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان با اشاره به اجرای فعالیت های فرهنگی همزمان با ایام جانسوز شهادت سردار سلیمانی از بهره مندی کودکان شهرکرد به طور رایگان از چتر آسمان نمای کانون خبر داد.

وی در این باره افزود: علم آموزی و پرورش نسلی آگاه به علوم و وقایع بی شک یکی از اهداف فکری سردار شهید بوده است و کانون به عنوان یک متولی فرهنگی در ایام مختلف این رسالت را فراموش نکرده است و از ابعاد آموزشی و پرورشی در تبیین آموزه های دینی و ملی گام بر می دارد.

مدیر کل کانون با اشاره به برپایی موکب های مختلف در ایام گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید افزود: کانون پرورش فکری نیز با برپایی موکب ها و نذر های فرهنگی از جمله: آشنایی با نجوم، کتابخوانی، نوشتن داستان و سرودن شعر، تحقیق و پژوهش در خصوص شخصیت والای سردار سلیمانی، نقاشی، سفالگری، کاردستی و... در مراکز فرهنگی هنری استان از این افتخار بی بهره نبوده اند و بخشی از رسالت فرهنگی خود را در این قالب همزمان با ایام سالروز شهادت سردار دلها انجام داده اند.

براین اساس مدیر کل کانون اجرای طرح «ستاره ی دلها» را از جمله فعالیت های فرهنگی علمی در این ایام عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان با یاد و به نام شهید قاسم سلیمانی از خدمات علمی فرهنگی آسمان نمای دیجیتال کانون استفاده خواهند کرد.

قرار است در این طرح بیش از صدها کودک عضو طرح کانون مدرسه در شهرکرد با دعوت از سوی مراکز فرهنگی هنری مستقر در این شهر از جمله مرکز مجتمع شهرکرد از این طرح بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =