تبیین شخصیت والای بانوی دوعالم در مراکز چهارمحال و بختیاری

همزمان با سالروز میلاد دخت پیامبر کودکان و نوجوانان کانون چهارمحال و بختیاری با ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند همزمان با سالروز میلاد دخت پیامبر از برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای تبیین و شناخت شخصیت کوثر هستی خبر داد.

وی در این باره افزود: اجرای برنامه هایی نظیر ایستگاه نقاشی، ایستگاه قصه گویی، ایستگاه دلنوشته های ادبی و خلق داستان و شعر در مدح کوثر هستی و معرفی شخصیت این بانوی بزرگوار برای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های اجرا شده در روز میلاد حضرت فاطمه (س) بود.

آسمند با اشاره به تعامل میان مدارس و مراکز کانون در طرح کانون مدرسه افزود در این برنامه ها اعضای طرح کانون مدرسه و دیگر دانش آموزان در سراسر استان حضور داشتند که با اجرای برنامه های ویژه و متنوع توسط دانشآموزان و مربیان کانون شخصیت بزرگ این بانو تشریح و برای کودکان و نوجوانان تبیین شد.

مدیر کل کانون: اجرای فعالیت های دینی و معرفی شخصیت های برجسته ی دینی به قشر کودک و نوجوان را یکی از فعالیت های اصلی کانون عنوان کرد و افزود: در مراکز فرهنگی هنری کانون اعضا با راهنمایی های مربیان و خواندن متون دینی و از طریق برنامه های متنوع و جذاب با شخصیتهای دینی آشنا می شوند و در راستای این آشنایی فرهنگ دینی در آنان نهادینه می شود. گفتنی است: بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز در سراسر استان در مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون همزمان با سالروز میلاد دخت پیامبر ضمن اجرای برنامه های شاد با ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =