گرامی داشت روز مادر در کانون چهار محال و بختیاری

اعضای کانون با اهدای دست سازه های هنری خود از مادران تقدیر کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون استان از برگزاری جشن های فرهنگی گرامی داشت روز مادر در مراکز کانون خبر داد.

وی با بیان اینکه نهاد خانواده بنیانی با اهمیت در کانون است و تعامل بین نسلی یکی از اهداف کانون در اجرای برنامه های فرهنگی مختلف از جمله: قصه گویی، کتابخوانی و... است افزود: در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامی داشت روز مادر مراکز کانون با نگاه به گرامی داشت یاد سردار دلها به اجرای برنامه های فرهنگی در تبیین سه شخصیت بزرگ و باارزش ملی و مذهبی در میان قشر کودک و نوجوان پرداختند.

وی در این باره گفت: کودکان و مادران در این روز با شرکت در برنامه های فرهنگی کانون از جمله کتابخوانی مادر و کودک، قصه گویی مادران برای کودکان و شعر خوانی و ترسیم نقاشی و ساخت کاردستی توسط کودکان برای مادران این روز را گرامی داشتند.

مدیر کل کانون تبیین شخصیت مادر و ارزش نهادن به جایگاه مادر در خانواده برای کودکان و نوجوانان را هدفی متعالی در کار با کودکان بیان کرد و ادامه داد: یاد آوری مهر و ایثار و از خود گذشتگی مادران برای کودکان و نوجوانان فرایندی است که ارزش مادر را در خانواده نهادینه می کند و بخشی از این دیدگاه از طریق مربیان کانون برای کودکان و نوجوانان بیان می شوند و می توان گفت تاثیر بسزایی نبز بر آنان دارد.

بر اساس این خبر در این روز کودکان با ساخت کاردستی دست ساز هدیه برای مادران خود و کشیدن نقاشی برای عرض تبریک این روز بخشی از دستاورد های هنری خود در مراکز فرهنگی هنری کانون را به مادران در این روز تقدیم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =