تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران امضا شد

مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران و هاشم آقازاده، رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در ابتدای این جلسه ذوالفقاری عنوان کرد: کانون زبان ایران در اولین گام فعالیت‌های دانشگاهی با امضای تفاهم‌نامه با دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود خواهد شد.

وی در ادامه با معرفی مختصری از فعالیت‌های کانون زبان ایران به قدمت، تعداد مراکز آموزشی، تعداد زبان‌آموزان، تعداد زبان‌هایی که در این مجموعه آموزش داده می‌شود و آموزش‌ها و همکاری‌های بین‌المللی کانون زبان ایران اشاره کرد.

ذوالفقاری اظهار داشت: ما در کانون زبان ایران گستره وسیعی از مخاطبان را تحت پوشش داریم و برای همکاری و تعامل با دانشگاه تهران در مورد دوره‌هایی که توافق کرده‌ایم در حوزه‌های تجارت، مباحث مالی، بیمه‌ای و همۀه موضوع‌هایی که برای شما اولویت دارد، آمادگی داریم و می‌توانیم این دوره‌ها را عرضه کنیم. یکی از مهمترین ماموریت‌های ما توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه‌ها است.

تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران امضا شد

برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی، تولید محتوا و متون دانشگاهی برای دوره‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های مشترک آموزشی عمومی و تخصصی و برگزاری دوره به زبان‌های غیرانگلیسی از دیگر زمینه‌هایی بود که در خصوص آن‌ها گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: ما این اراده را داریم تا کانون زبان ایران را از یک آموزشگاه زبان صرف به یک مجموعه آموزشی‌پژوهشی مهم در کشور که تولید علم می‌کند و مرجعیت علمی در حوزه دانش‌های زبانی دارد، تبدیل کنیم.

در ادامه این نشست، آقازاده عنوان کرد: گستره و قدمت فعالیت‌های کانون زبان ایران جای تبریک دارد و ما از امروز به بعد هر دو مجموعه را یکی می‌دانیم.

وی سپس به دوره‌های متعددی که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود اشاره و ابراز تمایل کرد تا با همکاری کانون زبان ایران این دوره‌ها در عرصه بین‌الملل نیز برگزار شود.

تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران امضا شد

رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران ادامه داد: این دانشکده به همت همکاران عزیزم گام‌های بزرگی برداشته است و افکار بلندی دارد. ماموریت شکل‌گیری این دانشکده این بوده که یک دانشکده تقاضامحور که به صنعت و اجرا بسیار نزدیک است، باشد و مجموعه آموزش‌هایی که در این دانشکده وجود دارد می‌تواند از زاویه آموزش زبان نیز مورد توجه شما قرار گیرد.

وی همچنین در مورد دوره‌هایی که در حوزه تجارت در این دانشکده طراحی شده است توضیح‌هایی ارائه کرد و افزود: در همه این دوره‌ها موضوع آموزش زبان نیز دیده شده است. اولویت زبانی ما زبان‌های طرف تجاری ایران است و معتقدیم که این اقدام مهم کمک بسیاری به توسعۀ کشور می‌نماید.

برگزاری دوره‌ها به دو صورت‌ حضوری و آنلاین از دیگر موضوع‌هایی بود که آقازاده به آن‌ها پرداخت.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: این اقدام خیر و برکت‌های زیادی برای دو مجموعه و مملکت در پی خواهد داشت و هدف ما این است که عواید آن به روند توسعه کشور بازگردد و انشاالله از این مسیر بتوانیم گامی بزرگ در توسعه تجارت و امور مالی و بانکی کشور برداریم.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه کانون زبان ایران و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران به امضای طرفین رسید.

تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران امضا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =