نشستی با معاون فرهنگی کانون کشور در کرمانشاه

نشستی با معاون فرهنگی کانون کشور در کرمانشاه، با حضور مسئولین کانون و مراکز ثلاث‌باباجانی، سرپل‌ذهاب، دالاهو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشستی با معاون فرهنگی کانون کشور در کرمانشاه، با حضور مسئولین کانون و مراکز ثلاث‌باباجانی، سرپل‌ذهاب، دالاهو برگزار شد.
در این نشست، مدیرکل کانون کرمانشاه و مسئولین مراکز ثلاث‌باباجانی، سرپل‌ذهاب، دالاهو به تشریح چالش‌های موجود در خصوص مراکز، چالش‌ها، مشکلات، کمبود نیرو، نحوه‌ی جذب اعضا و ... با توجه به شرایط زیستی و بومی هر منطقه، پرداختند و  هر یک، درخواست رفع نیازها و چالش‌های بحرانی موجود مرکز خود را جهت پیشبرد اهداف سیاست‌های کانون برای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را داشتند.
مدیرکل کانون استان به نامه‌نگاری‌های انجام شده در خصوص رفع شرایط موجود، پیگیری مکان‌های استقرار کانون و تعیین تکلیف پروژه‌های ناتمام کانون از جمله در نقاط زلزله‌زده‌ی سرپل و ثلاث و زمین اهدایی به دالاهو توسط فرمانداری و تلاش‌های انجام گرفته در این رابطه و راهکارهای موجود، اشاره کرد و این مناطق را از مکان‌هایی دانست که به دلیل وجود شرایط خاص اقلیمی و منطقه‌ای و تفکرات اعتقادی و فرهنگ قالب، به ‌شدت نیازمند کار تربیتی هستند.
فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون، بیان داشت: مهم‌ترین مساله این است که یک مربی، با اعتقاد پای کار بیاد و به فکر اعضا باشد، زمانی‌که حجم گرفتاری‌ها بیشتر گردد، باید تلاش را بیشتر کرد و نا امید نشد. همه‌ی ما شبانه‌روز در تلاشیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد، خوشبختانه استعداد و رشد شما بسیار است و اندیشه، وفاق و زیرساخت و شرایط وجود دارد تا با استفاده از حس و حال خوبی که دارید شرایط را بهتر نمایید.
وی افزود: ما هم تلاش داریم شما را پشتیبانی کنیم و مشکل شما، مشکل ما است و همه همدل هستیم، در کانون نگاه ما به بچه‌ها و لبخند آنهاست و مهم خدماتی است که کودکان از ما دریافت می‌کنند و این در دستان شما می‌باشد، ما را هم در کنار خود بدانید.
فلاح تصریح کرد: ما در این مسیر در حال رشد و تعالی خود هستیم، روزی کودکان روزی مقدری است و ما در این میان نقش‌آفرینی می‌کنیم، به پختگی که در شما در این شرایط ایجاد شده فکر کنید، این دوره‌ها می‌گذرد و اتفاقات خوب و آینده‌ی روشنی پیش روی کانون است.
معاون فرهنگی کانون کشور تاکید کرد: حتما" باید نیروهای جوان آموزش داده شوند تا پای کار بیایند، مثال‌هایی وجود دارد که برای ما درس‌آموز است و اگر قرار است اتفاق خوبی رقم بخورد باید در کانون باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =