در راستای تعامل وهمراهی بیشتر نشست کانون وبسیج هنرمندان برگزارشد

با هدف تعامل وهمراهی بیشتر نشستی با حضور مسئول بسیج هنرمندان استان در کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام ، در راستای تعامل وهمراهی بیشتر نشست کانون وبسیج هنرمندان در کانون استان برگزارشد. در این نشست فاطمه رستگار ،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ضمن ابراز خرسندی از حضور وهمراهی بسیج هنرمندان همکاری بسیجی کانون گفت :
بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که این نظام مقدس هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار این فرهنگ و تفکر، می‌بایست ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.
وی تفکر بسیجی راازدیگرویژگی‌ها و شاخصه‌های مهم یک نیروی بسیجی دانست و گفت: بسیجی بودن عشق است و اگربا تعامل وهنکاری بیشتر در راستای اهداف مشترک همکاری کنیم به حول قوه الهی به نحو احسن شاهد تحولات شگرفی در انجام وظایف به جامعه هدف  خواهیم بود.
در ادامه یاسر بیگ زاده رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  با اشاره به انجمن‌های تخصصی و هنری بسیج هنرمندان، اظهار کرد: رسالت اصلی بسیج تربیت نیروهای متعهد است که در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده و موفق به کسب دستاوردهای ارزنده‌ای می‌شوند.
بیگ زاده تصریح کرد: بسیج هنرمندان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند با ساماندهی اعضای فعال مجموعه در فرهنگ‌سازی و انتقال مفاهیم والای هنر انقلاب، دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی به آینده‌سازان این مرز و بوم اقدام کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =