تجلیل از بانوان نمونه در حوزه فعالین کودک ونوجوان

مدیرکل کانون هرمزگان به مناسبت روز زن و مقام مادر از دو بانوی فعال حوزه کودک و نوجوان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان به پاس تلاش ها و خدمات ارزنده ای دو بانوی هرمزگانی در حوزه ارتقای فرهنگ و هنر برای کودکان ونوجوانان با اهدا لوح و هدیه در هفته ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به مناسبت روز زن و مقام مادر تجلیل بعمل آورد.

پشتکوهی ضمن تبریک و گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم و روز زن و مقام مادر از تلاش ها و خدمات ارزنده بانوان زلیخا محمد زاده گچینی فعال اجتماعی حوزه کودک و نوجوان و عضو همیاران سلامت روان اجتماعی و صدیقه کیوان از مدیر اجرایی موسسه خیریه خلیج فارس (حامی کودکان مبتلا به سرطان استان هرمزگان) تشکر و قدردانی نمود.

تجلیل از بانوان نمونه در حوزه فعالین کودک ونوجوان

متن تقدیر به شرح زیر است:

بانوی نمونه عزیز سرکار خانم … حضرت زهرا (س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است. بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند بلند پروازان قله های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند. در دامان زنان و مادران با ایمان است که آینده سازان میهن رشد میکنند. بدینوسیله از زحمات ارزشمند شما بانوی ارجمند در خدمت رسانی به کودکان این مرز و بوم قدردانی می نماییم و توفیقات روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه حضرت سبحان مسالت می نمایم پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =