اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان هرمزگان معرفی شدند

در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون پرورش فکری هرمزگان با ابلاغ احکام مسئولیت، اعضای شورا این اداره کل معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۲، با حضور مدیرکل کانون هرمزگان، حسینی معاونت مطالبه گری و امور دستگاه های حکومتی، کمالی مسئول حوزه خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اعضای شورای فرهنگی کانون هرمزگان تشکیل شد.

در این نشست پشتکوهی مدیرکل کانون استان ضمن عرض تسلیت حمله تروریستی کرمان و شهادت ۲۲ تن از کودک و نوجوان بی گناه گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تلاش می کند تا بتواند آینده بهتری را برای کودکان ونوجوانان رقم بزند که در راستای تعلیم و تربیت اسلامی و تقویت هویت ایرانی و اسلامی در مسیر درست و زیر پرچم جمهوری اسلامی باشد که این ضرورت دارد که کانون بتواند به صورت جدی عمل کند.

وی با تشریح و معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری گفت: در حال حاضر کانون پرورش فکری هرمزگان با ۱۶ مرکز ثابت و یک سیار فعال سیار روستایی و افتتاح بزودی سه سیار فعال روستایی در حال انجام خدمت در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان این استان می باشد.

اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان هرمزگان معرفی شدند

حسینی ضمن قدردانی از تشکیل این نشست و ذکر صلواتی برای شادی روح شهیدان مطهر حمله تروریستی کرمان گفت : با راه اندازی و فعالسازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با احکام ابلاغ شده بتوان این دو واجب بزرگ الهی را به عنوان وظیفه الهی، شرعی و قانونی را در راس همه واجبات انجام دهیم و بتوانیم به وظیفه شرعی و قانونی خودمان در این زمینه عمل کنیم.

وی با اشاره به آیه ای شریفه از کتاب قرآن کریم افزود: وظیفه همه زنان و مردان مومن در این آیه توسط پروردگار متعال مشخص گردیده است که در امر کار خیر پیش قدم شوید و این یک امر الهی است و اجرای آن واجب است و همدیگر را به کار نیک و خوب امر کنید و نهی کنید از کارهایی که باید نهی شود.

اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل کانون استان هرمزگان معرفی شدند

در ادامه این نشست احکام صادره از ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط معاون مطالبه گری و امور دستگاه های حکومتی با معرفی پروین پشتکوهی مدیرکل کانون استان به عنوان رییس، نجمه واحدی به عنوان دبیر و مسئول عفاف و حجاب، نعیم اسدی، سید داوود حسینی و رامش محمودی فرد به عنوان اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان ابلاغ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =