تربیت نوجوان خبرنگار در کانون کرمانشاه

در نشستی با حضور مدیر خبرگزاری فارس (پر مخاطب‌ترین خبرگزاری کشور) در استان، تربیت نوجوان خبرنگار در کانون کرمانشاه طرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در نشستی با حضور مدیر خبرگزاری فارس (پر مخاطب‌ترین خبرگزاری کشور) در استان، تربیت نوجوان خبرنگار در کانون کرمانشاه طرح شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: با توجه به اینکه وقایع اخیر نشانگر این است که کنشگری اجتماعی به سن نوجوانان رسیده، اهمیت به این امر و سوق دادن آن در جهت صحیح، از وظایفی‌است که بر عهده داریم، در همین راستا مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تقویت مهارت‌ها و ایفای نقش در جامعه از مسائلی است که می‌توان با تربیت خبرنگاران نوجوان مستعد در کانون، به این قشر منتقل نمود و این اتفاق خوبی‌است که بتوان خبرنگاران نوجوان را تربیت نمود.
وی توجه به مسائل رسانه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حال حاضر علاوه بر اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌ها مساله‌ی مورد اهمیت بحث رسانه‌ای و جریان‌سازی اهداف کانون توسط این امر می‌باشد که ما به دنبال تحقق آن هستیم و در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
در ادامه مباحث مختلفی طرح و مورد بررسی قرار گرفت، همچون: تعامل رسانه‌ای و خبری، معرفی باشگاه توانا مختص نوجوانان، نشر رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کانون و ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =