کد خبر: 335891
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
معرفی ظرفیت‌های کانون برای مدیران مدارس ابتدایی نوشهر

ظرفیت‌های کانون پرورش فکری نوشهر  برای مدیران مدارس ابتدایی شهرستان تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در جلسه تخصصی مدیران دوره ابتدایی شهرستان نوشهر که با حضور معاون آموزشی، مسئول آموزش ، سرگروه و راهبران همراه با ارایه‌ متنوع آموزشی و تربیتی در یکی از دبیرستان‌های این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوشهر در خصوص اهداف و کارکردهای کانون و فعالیت‌های تخصصی با مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس صحبت کرد و به تشریح برنامه‌های باشگاه کتاب‌خوانی و طرح کانون و مدرسه، جشنواره‌های فرهنگی و هنری و... پرداخت.

اما در دومین روز نشست با معاونین و مربیان پرورشی شهرستان نوشهر که با حضور مربی فرهنگی کانون صورت گرفت؛ به مسایل فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی پرداخته شد. جعفر ولیپور مربی فرهنگی کانون نوشهر در این نشست با بیان اینکه کانون به عنوان متولی امر کودک و نوجوان، پایه گذار فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و در مورد ترویج این مهم با مخاطبین گفتگو کرد و با اشاره به فعالیت های کتاب محور کانون به حوزه سرود نمایش ، نقالی و هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی پرداخت.

 وی پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان را در گرو دوستی و آشتی با کتاب دانست و کانون را به عنوان یک کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان یار و یاور مدارس معرفی کرد. این مربی فرهنگی خطاب به مربیان پرورشی افزود: وجود مراکز کانون را در شهرستان ها به عنوان یک فرصت است و آغوش کانون را به روی همه کودکان و نوجوانان شهری و روستای گشوده است.

معرفی ظرفیت‌های کانون برای مدیران مدارس ابتدایی نوشهر

معرفی ظرفیت‌های کانون برای مدیران مدارس ابتدایی نوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =