نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش با مشاوران نوجوان مدیرکل کانون استان مرکزی

منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی گفت: در واقع این نشست ها با هدف بیان مسائل و مشکلات و نیازمندیها و مطالبات کودکان و نوجوانان از مسئولین شهر تشکیل شده است تا کودک و نوجوان فرصت تجربه جایگاه بزرگترها و احساس بالندگی و عزت نفس را تجربه کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی ،نشست صمیمانه مولوی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با مشاوران نوجوان مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی و تعدادی از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاط مختلف شهر اراک با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،احمدلو معاون فرهنگی ،پور محمدی کارشناس مسئول فرهنگی ،محمدی کارشناس پشتیبانی و همچنین رحیمی کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون  استان، روز پنجشنبه ۲۱ دیماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش استان برگزار شد .

نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش با مشاوران نوجوان مدیر کل کانون استان مرکزی

منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی در خصوص برگزاری این نشست ها گفت: مشاوران نوجوان مدیر کل کانون علاوه بر همفکری در مسایل و مشکلات در کانون مطالبات دیگری را از طریق کانال کانون پیگیر هستند تا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه های مختلف اجتماعی ، شهری و حقوق شهروندی بیان کنند .

وی ادامه داد: در این گونه نشست ها بچه ها بی تکلف با مسئولین صحبت می کنند و از دغدغه هایشان می گویند و از مسئولین متقاضی ایجاد فرصتهای خاص هستند که بر همین اساس متناسب با پیشنهاد و نقطه نظرات کودکان و ونوجوانان و برطرف کردن دغدغه هایشان در قالب "شهر دوستدار کودک" ، "پارلمان کودک" ،"شهریاران کودک" نشست هایی با مسئولین استان خصوصا شهردار ، مدیر کل صدا وسیما و نماینده دادگستری و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان برگزار شده است .

منصوری اظهار داشت: در واقع این نشست ها با هدف بیان مسائل و مشکلات و نیازمندیها و مطالبات کودکان و نوجوانان از مسئولین شهر تشکیل شده است تا کودک و نوجوان فرصت تجربه جایگاه بزرگترها و احساس بالندگی و عزت نفس را تجربه کنند.

مدیر کل کانون استان مرکزی در ادامه گفت: اعضا با زبانی ساده و کودکانه خواسته های خود را ازمسئولین طلب می نمایند و با فنون گفتگو آشنا می گردد ،تقدم و تأخر در بیان را می آموزند و می آموزند که برای تصمیمات بزرگ باید مشورت کرد ،رای گیری نمود و صبور بود و همچنین دفاع هم کرد.

مولوی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در نشست صمیمانه با جمعی ازمشاوران مدیر کل کانون پرورش فکری  و اعضای این مجموعه شنوای نظرات و انتقادات و پیشنهادات کودکان ونوجوانان در حوزه مسایل دانش آموزی و مدارس بودند.

نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش با مشاوران نوجوان مدیر کل کانون استان مرکزی

کودکان و نوجوانان مشاورمدیرکل  و اعضای کانون به بیان مسائل و مشکلات مدرسه و فضای آموزشی و طرح دیدگاه‌ها و مطالبات خود پرداختند. و در نهایت مشکلات موجود در مدارس خود را با مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در میان گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =