نمایشگاه نقاشی "رخ زیبای ماه" در گلستان شهدای جونقان برگزار شد.

این نمایشگاه توسط کمیته ایثار و شهادت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری نمایشگاه هنری با عنوان "رخ زیبای ماه" توسط مرکز فرهنگی هنری جونقان در گلستان شهدای این شهر خبر داد. 
وی در این باره گفت: این نمایشگاه که از سری برنامه  های اجرایی در کمیته ایثار و شهادت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می شود در قالب نقاشی از تمثیل شهدا صورت گرفته است و نقاشی چهره شهدا در قطع های 30 در 50 در این مکارن مقدس به نمایش گذاشته شده است.  

نمایشگاه نقاشی "رخ ریبای ماه" در گلستان شهدای جونقان برگزار شد.


وی ادامه داد: در این طرح اعضای پسر با استفاده از تکنیک چاپ و شابلون به ترسیم تصاویر چهره ی شهدای شهر جونقان و حاج قاسم سلیمانی بروی چوب پرداختند. 
مدیر کل کانون اضافه کرد: این نمایشگاه پیرو سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرموده اند:  (فرزندانتان را با نام و تصاویر شهدا آشنا کنید) برگزار شده است. 
بر اساس این خبر : در این نمایشگاه آثاری از محمد مهدی رحیمی ،محمد رضا رحیمی، کیارش درویشی،  عباس احمدیان، امیرعلی بهمنی، امیرعلی نعمتی، شایان رحیم پور، ابوالفضل راستی، عرشیا درویشی، ابوالفضل جهانبازی به نمایش گذاشته شده است  و طی یک هفته  مورد بازدید مسوولان شهر جونقان و عموم شهروندان هنر دوست در گلستان شهدای این شهر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =