کد خبر: 335971
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
بازدید 78
نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان  ستاد دهه فجر برگزار شد

نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان قم با حضور محمد غفاری مدیرکل کانون و مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان و کارشناسان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف طرح ریزی ویژه برنامه‌های کانون در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان قم با حضور محمد غفاری مدیرکل کانون و مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان و کارشناسان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

در این نشست که به منظور طرح ریزی ویژه‌برنامه‌های کانون در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب استانی برگزار شد، کارشناسان به تبادل نظر در خصوص ویژه برنامه‌های قابل اجرا در سطح مراکز کانون، استان و راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداختند. 

در این جلسه تصویب شد اختتامیه جشنواره نامه نامور با موضوع میهمن، ایران و با زمینه حماسی در ایام دهه فجر برگزار شود.  همچنین مقرر شد جشنواره استانی سرود همزمان با ایام دهه فجر در کانون پرورش فکری استان برگزار شود. 

نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان  ستاد دهه فجر برگزار شد

بهره‌گیری از فضای مجازی و کانال‌های اطلاع رسانی کانون در راستای گرامیداشت این ایام و برگزاری غرفه و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر مصوبات این جلسه بود. 

همچنین مقرر شد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان استان به منظور برنامه‌ریزی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیت‌ها و برنامه‌های مناسب کودکان و نوجوانان در ایام گرامیداشت دهه فجر،   برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =