ضرورت معرفی الگوهای برتر به کودکان و نوجوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید الگوهای برتر را به کودکان و نوجوانان به خوبی معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی: سید محمد رضا طالبی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: تعلیم و تربیت در اسلام آن قدر اهمیت دارد که پیامبر (ص) فرموده اند که برای تعلیم برانگیخته شده ام.

وی با اشاره به این نکته که در اسلام بر آسان گیری در تعلیم و تربیت تاکید شده است، افزود: نباید در مساجد و اماکن مذهبی با سخت گیری های بی مورد سبب فاصله گرفتن کودکان و نوجوانان از این مکان های مذهبی شویم.

به گفته وی طولانی نکردن نماز جماعت، لطیف سخن گفتن با کودکان و نوجوانان و معرفی الگوهای برتر از جمله مواردی است که در ارتباط با کودکان باید مورد توجه قرار دهیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با معرفی الگوهای برتر به کودکان و نوجوانان باید زمینه الگو گیری آنها را از الگوهای برتر فراهم کنیم.

طالبی افزود: امروز از خواهر بزرگواری که سال ها در حوزه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان فعالیت کرده است، تکریم می کنیم و برای برادر بزرگواری که از نیروهای خدوم انقلابی است که این مسئولیت را از امروز بر عهده می گیرد هم آرزوی موفقیت می کنیم.

شایان ذکر است که در این مراسم با تقدیر از زحمات طاهره حمیدی در این مسئولیت، مهدی مظهری به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =