نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بازدید کردند.

نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین «محمد جواد فدایی» معاونت ستاد تعلیم وتربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به همراه سید مبین حجازی دستیار استاندار مرکزی در امر مردمی سازی دولت و کارشناس دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ،حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد فدایی معاونت ستاد تعلیم وتربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور روز چهارشنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی حضور یافت و ضمن دیدار و گفت و گو با احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از بخش های مختلف کانون ، مرکز فرهنگی هنری شماره یک اراک بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های کانون  قرار گرفت.

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ضمن معرفی کانون و فعالیت های آن برای کودکان و نوجوانان به تشریح برنامه ها و رویدادهای فرهنگی کانون پرداخت و اظهار داشت : هر برنامه ایی که در ارتباط با کودکان و نوجوانان باشد کانون با تمام توان به عنوان متولی کار کودک و نوجوان در میدان حضور دارد و مربیان توانمند و خلاق ما برای خلق رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی در زمینه های فرهنگی ، هنری و ادبی با محتوای ایرانی و اسلامی در راستای تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی آماده نقش آفرینی هستند .

نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بازدید کردند.

در این دیدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد فدایی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون کانون پرورش فکری استان مرکزی، بر لزوم تقویت و توسعه فعالیت های مراکز کانون در راستای تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی همچنین از ظرفیت های بالای کانون در حوزه های فرهنگی و هنری سخن گفت و اظهار داشت: کانون پرورش فکری یکی از پایگاه های مهم و تاثیرگذار فرهنگی و هنری در جامعه محسوب می شود.

حجت الاسلام فدایی با بیان اینکه هم افزایی بین ارگان های فرهنگی می تواند مزایای زیادی برای جامعه داشته باشد.افزود: برای تحقق هم افزایی بین ارگان های فرهنگی، نیاز به همکاری و تعامل دو جانبه بین ارگان ها در قالب های مختلفی، از جمله برگزاری مشترک برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، و همکاری در زمینه های پژوهش و آموزش، باید بیش از بیش صورت گیرد.

ایشان با حضور در "کارگاه آموزشی مبانی و اصول نقد کتاب" از فرآیند برگزاری کارگاه ادبی  نیز بازدید کردند . این کارگاه با حضور مدرس "دکتر سید احمد میرزاده" نویسنده و شاعر برجسته کشور در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و عضو هیئت مدیره انجمن قلم در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بازدید کردند.

در ادامه نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد فدایی  معاونت ستاد تعلیم وتربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشوربه همرا هیات همراه  از کانون پرورش فکری ،مرکز فرهنگی هنری شماره یک اراک نیز بازدید کرد و در جریان فعالیت های متنوع فرهنگی هنری و ادبی مراکز کانون استان قرار گرفت.

نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =