دیدار بهرام نیا استاندار ایلام به همراه معاونین و تعدادی از مدیران کل ازجمله مدیر کل کانون استان از مناطق محروم و کم برخوردار شهرک شهید کشوری شهر ایلام

به گزارش روابط عمومی کانون استان  حسن بهرام نیا استاندارایلام به همراه معاونین و تعدادی از مدیران کل از جمله مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ازشهرک شهید کشوری شهر ایلام که از مناطق محروم و کم برخوردار به شمار می رود بازدید کردند و در دیداری چهره به چهره با برخی از دغدغه ها و درخواست های مردم همراه شدند.

در این دیدار مردمی، رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت و با مردم،کودکان و نوجوانان و کنشگران فرهنگی و اجتماعی دیدار و گفت و گو کرد.

یکی از درخواست ها و مطالبات مردم و دانش آموزان این شهرک، راه اندازی کتابخانه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بود که مدیرکل کانون قول داد که از ظرفیت کتابخانه پستی و سیارروستایی کانون استان به صورت هفته ای یکبار برای اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری، امانت کتاب، اجرای فعالیت های کتاب محور، اجرای فعالیت های هنری،بازی های بومی و محلی و... برای کودکان و نوجوانان این شهرک استفاده شود.

لازم به ذکر است که به همت و تلاش اداره کل کانون پرورش فکری تریلر سیار در این شهرک به اجرای برنامه های مختلف و هم چنین برگزاری جشن اعیاد و ...پرداخت که مورد استقبال مردم و کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

گفتنی است که شهرک شهید کشوری از مناطق محروم و دور از امکانات فرهنگی و رفاهی برای کودکان و نوجوانان است که در حاشیه شهر ایلام قرار گرفته و ان شاالله با برنامه ریزی حضور مربیان خوب و پرتلاش سیارروستایی و پستی در این شهرک و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان محروم این منطقه، شاهد پویایی و رونق فعالیت های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این منطقه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =