تماشاخانه سیار کانون ویژه‌برنامه جشن میلاد حضرت علی(ع) را برگزار کرد

تماشاخانه سیار کانون با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میهمان بچه‌های اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) ، بزرگداشت مقام ومنزلت پدر و روز مرد ، تماشاخانه سیار ویژه برنامه فرهنگی جشن میلاد را برگزار کرد.

اجرای این برنامه را صادق کیانی‌مقدم و سعید صادقی بر عهده داشتند و کیانی‌مقدم به اجرای نقالی پرداخت.

در ادامه نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» به کارگردانی سعید صادقی با محوریت کتاب و کتابخوانی بر روی صحنه تماشاخانه سیار اجرا شد.

در خلاصه نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» آمده است: لاک‌پشت و خرگوش با هم کل‌کل و شروع می‌کنند به مسابقه دادن. در این مسابقه یک بار لاک‌پشت و یک بار خرگوش برنده می‌شوند، در پایان می‌فهمند که حیوانات می‌توانند با دوستی و مهربانی کنار هم باشند و به همدیگر کمک کنند تا پیشرفت و موفقیت به دست آورند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: منوچهر اکبرلو، کارگردان: سعید صادقی، بازیگر و عروسک‌گردان: مریم اکبری، موسیقی: فرید نوایی، طراح صحنه: سعید صادقی، ساخت دکور و فضاسازی: علیرضا حسین‌پور.

برگزاری مسابقه، قصه‌گویی، سرود و معرفی کتاب از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه جشن میلاد بود.

تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی معاونت تولید کانون، این برنامه را با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برای بیش از ۱هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و خانواده‌ها در میدان امام خمینی (ره) اصفهان اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =