گوهری: کودکان ونوجوانان باید در رأس فعالیت های کتاب محور قرار گیرند.

در نخستین روزهای بهمن، این پویش با حضور رفیع افتخار ، نویسنده ی کودک ونوجوان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضاگوهری مدیر کل کانون استان گفت: این پویش در چند بخش به اجرا در آمد.در گام اول از کودکان ونوجوانان در خواست شد که به کتاب خانه های شخصی خود سری بزنند و هر کدام از آن ها دو عنوان کتاب با خود همراه بیاورند.این کتاب ها یک بار دیگر توسط بچه ها مورد مطالعه قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : گام دوم با توجه به ارزش محتوایی بالای نشریات به ویژه نشریات کوشش و رشد ؛ از آن ها درخواست شد ضمن مطالعه ی کامل؛ خود را جهت معرفی این نشریه به دوستانشان آماده کنند. گوهری با اشاره به این نکته که کودکان ونوجوانان باید در رأس فعالیت های کتاب محور قرار گیرند افزود: در گام سوم این پویش از کودکان ونوجوانان دعوت به عمل آمد جهت مشارکت بیشتر فعالیت های کتاب محور خود را اعلام نمایند.شاهنامه خوانی؛ شعرخوانی؛ قصه گویی از جمله ی این فعالیت ها بود که توسط اعضا آماده و اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد : بچه ها از این که مؤلفان آثاری که برای آن ها به چاپ رسیده است را از نزدیک ببینند، خوشحال می شوند، گفت: در گام چهارم این پویش، ضمن تدارک یک ویژه برنامه از رفیع افتخار نویسنده ی کودک ونوجوان دعوت به عمل آمد تا علاوه بر این که آن ها با چهره های برتر ادبیات آشنا شوند؛ در کارگاه بحث کتاب شرکت کنند.

وی در پایان گفت : از دیگر فعالیت های اجرایی در این پویش؛  امضای کارت های یادبود از نویسنده ی کودک ونوجوان، برگزاری نمایشگاه از دست سازه های کودکان ونوجوانان، برگزاری نمایشگاه از کتاب های دست ساز اعضا.

  لازم به ذکر است که این پویش با مشارکت و همکاری آموزشگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =