کد خبر: 336372
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
بازدید 146
شهیدی که هر روز به مادرش سلام می‌دهد

مادر شهید غلامرضا آقایی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری گفت: من با فرزندم زندگی می‌کنم و او هر روز به من سلام می‌دهد و هر لحظه به یاد او هستم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه دهه فجر و در راستای اجرای طرح سلاله‌ها مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه کارشناسان، مسئول مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 ملایر و دو عضو خود به همراه مدیر اداره بنیاد شهید و ایثاگران شهرستان ملایر  و کارکنان این اداره با خانواده شهید استوار دوم شهید غلامرضا آقایی دیدار کردند.

شهید غلامرضا آقایی در سن 20 سالگی در سال 77 در منطقه مرزی غرب کشور با دست منافقان کوردل در روز انتخابات خبرگان به شهادت رسید.

شهیدی که هر روز به مادرش سلام می‌دهد

مادر شهید در خصوص فرزند شهیدش گفت: غلامرضا از همان کودکی بسیار با تقوا و با ایمان بود و بسیار کمک رسان من در انجام امور خانه و خیلی احترام من و پدرش را می‌گرفت و من علاقه زیادی به این فرزندم داشتم و دارم.

وی ادامه داد: بعد از گذشت سال‌ها هرگز فکر نمی‌کنم که غلامرضا شهید شده است؛ من هر روز صبح با سلام غلامرضا از خواب بیدار می‌شوم و شب‌ها با بوی او ذکر صلواتش به خواب می‌روم و هر لحظه به یاد او هستم و هرگز از ذهن و قلبم خارج نمی‌شود.

مادر شهید افزود: من به عنوان یک مادر شهید با همه وجودم حضور فرزندم را در خانه و در کنارم احساس می‌کنم و با او حرف می‌زنم و در خیلی از کارها از او مدد و کمک می‌گیرم.

شهیدی که هر روز به مادرش سلام می‌دهد

وی به نوه نوزادش اشاره و اظهار کرد: اسم این نوه شیرینم را هم غلامرضا انتخاب کرده و در خواب و بیداری به من گفت که اسمش را امیر مهدی بگذارید.

در ادامه پدر شهید گفت: غلامرضا خیلی احترام من را می‌گرفت و شهادت او برای ما بسیار سخت بود اما راضی به رضای خدا هستیم.

در این دیدار دو عضو کانون دکلمه‌ای در وصف پدر و مادر شهید خواندند و سپس مدیر کل کانون با دادن نشان سرو کنگره 8 هزار شهید استان همدان از پدر و مادر شهید به پاس سال‌ها دلتنگی و گذشت و ایثار فرزندشان تقدیر کرد.

در پایان هدایایی به نوه‌های شهید از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اهدا شد.

شهیدی که هر روز به مادرش سلام می‌دهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =