فاطمه رستگار مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد دهه مبارک فجر وپیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام ، طی حکمی از سوی مدیر عامل کانون ، فاطمه رستگار به عنوان مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد دهه مبارک فجر وپیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام منصوب شد . 

متن کامل این حکم به شرح زیر است :

سرکار خانم فاطمه رستگار

مدیرکل محترم استان ایلام

سلام علیکم 

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در پنجمین دهه حیات طیبه خود به جلوه گاه بزرگی برای نشان دادن عزت وعظمت این ملت بصیر تبدیل شده است وبارقه های نور را به عرصه های مقاومت در سراسر گیتی گسترده است .اینک در آستانه چهل وپنجمین سالگرد با شکوه این رخداد سترگ ، برما فریضه است تا به قدر بضاعت خود در پاسداشت ونکوداشت این حادثه عظیم ومعرفی دستاوردهای آن به همگان بکوشیم .

نظر به تهعد وتخصص شما در حوزه کودکان ونوجوانان به موجب این حکم به عنوان مسئول کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد دهه مبارک فجر وپیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام منصوب می شوید. 

انتظار می رود با به کارگیری تمام توان وظرفیت کانون ودیگر دستگاههای اجرایی عضو کمیته کودک ونوجوان در برگزاری هر چه شایسته ترجشن های پیروزی انقلاب اسلامی همت گمارید توفیق شما را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم .

                                                                                       حامد علامتی 

                                                             رئیس کمیته مرکزی کودک ونوجوان دهه فجر 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =