برگزاری بیست و یکمین انجمن شاعران آینه‌های ناگهان کانون مسجدسلیمان

بیست و یکمین انجمن آینه‌های ناگهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، بیست و یکمین نشست انجمن آینه‌های ناگهان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسجدسلیمان، با موضوع نقد و بررسی آثار نوجوانان و با حضور مهمان برنامه، هادی عالیپور، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان مسجدسلیمان، ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ تشکیل شد.

در این نشست ادبی که به سرپرستی زینب خورشیدی مربی ادبی کانون مسجدسلیمان برگزار شده بود، اعضا ابتدا به خوانش آثار خود و قصه‌های شاهنامه پرداختند و پس از آن مهمان برنامه، ضمن ابراز خرسندی از آثار اعضا، استعداد و توانایی ادبی آن‌ها را تحسین کرده و در ادامه افزود؛ مهم‌ترین عنصر برای نوشتن، استفاده از حواس و توجه عمیق به پدیده‌ها است

وی خاطر نشان کرد: خوب دیدن ما را یاری می‌کند تا به پدیده‌های اطراف نگاهی تازه و نو داشته باشیم، نگاهی که فقط مختص ماست و به واسطه آن جهانی تازه را می‌توانیم تجسم کنیم.

او خوب دیدن را مهم دانست و اما خوب شنیدن را مهم‌تر از آن عنوان کرد و گفت: کسی که خوب درک می‌کند، خوب می‌شنود و خوب بیان می‌کند، در انتقال آن مفهوم نیز دقیق‌تر عمل خواهد کرد. به عنوان مثال؛ وقتی کسی شاهنامه را با تمام وجود می‌خواند، همه‌ی حس‌های مخاطب را درگیر می‌کند و این حس حماسی به شنونده نیز منتقل می‌شود و تا به درک عمیق‌تری از این اثر بزرگ برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =