به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از استقبال مراکز کانون استان از چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران با اعلام این خبر گفت: برنامه ریزی و بسترسازی به جهت آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه ها و مناسبت ها و بهره گیری از جذابیت های مورد پسند مخاطبین در تولید برنامه هایی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان در اولویت می باشد. 

وی با اشاره به پیش بینی بیش از ۷۰ عنوان برنامه شاخص توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی افزود: برگزاری جشن های پیروزی، جشنواره سرود، نهمین فراخوان «کبوتر کوچه ما»، اجرای طرح پیک امید، تجلیل از باشگاه های برتر کتاب خوانی، عصر شعر با حضور نوجوانان و اجرای نمایش عروسکی از جمله برنامه های ویژه این ایام می باشد.

 مدیرکل کانون استان، ایستگاه های فرهنگی، هنری و ادبی با عناوین شعارنویسی انقلابی، قصه های انقلابی، لاله های ماندگار، روایت خاطرات بچه های انقلاب، زیر گنبد پیروزی، آبیاری درخت انقلاب، وقایع شناسی انقلاب، راویان عشق، با طعم آزادی، قاب خاطره ها، طلوع ۵۷، مشق عشق و... را از دیگر برنامه های مراکز کانون استان نام برد که مربیان با  فضاسازی های انجام شده و تولید محتوا، برنامه های خلاق خود را با مشارکت کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر اجرا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =