در گرامیداشت دهه مبارک فجر؛ ۷۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان به دبستان مطهر ۲ شهرک شهید کشوری ایلام اهدا شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: در آغاز دهه مبارک فجر؛ ۷۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان به دبستان مطهر ۲ شهرک شهید کشوری ایلام اهدا شد.

رستگار گفت: شهرک شهید کشوری (سرطاف) شهر ایلام یکی از مناطق محروم و کم برخوردار است که در آن ظرفیت های هنری و فرهنگی خوبی وجود دارد و در راستای رعایت عدالت فرهنگی و به میمنت آغاز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن اجرای برنامه های شاد فرهنگی توسط پیک امداد انقلاب، کتابخانه آموزشگاه یاد شده با کتاب های مناسب کودک و نوجوان تجهیز شد.

مدیرکل کانون استان ایلام ادامه داد:
کتاب های اهدایی شامل موضوعات دینی و مذهبی و آشنایی با سیره و شیوه زندگی امامان معصوم(ع)، ادبیات و شعر و داستان علمی و تاریخی و... بوده است.

وی ادامه داد: در راستای توجه به رفع برخی از نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان این منطقه با حضور در مدرسه مطهر ۲ و با حضور اعضای شورا، بخشدار مرکزی، معاون فرهنگی و کارشناسان و مربیان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر و آمورگاران و اولیای تربیتی و دانش آموزان این دبستان کتاب های مناسب این گروه سنی اهدا شد.

وی ادامه داد: توزیع کتاب های کودک و نوجوان در میان مراکز و جوامع هدف خصوصا کودکان و نوجوانان محروم و کم برخوردار از اهداف غایی ما در این اداره کل است.

وی ادامه داد: پیشتر توسط این اداره کل بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان به  مدارس ومسجد جامع شهرستان ملکشاهی جهت توسعه و تجهیز کتابخانه های مساجد این شهرستان اهدا و توزیع شد.

بر پایه این خبر بیش از ۱۷۰ هزار جلد کتاب در مراکز ثابت، سیارروستایی و کتابخانه پستی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد که در اختیار کودکان و نوجوانان و مربیان و اولیای تربیتی قرار داده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =