کد خبر: 336675
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
بازدید 160
اعضای هنرمند کانون لاهیجان قصه‌های انقلاب را روایت‌کردند

هم‌زمان چهل و پنجمین بهار آزادی، قصه‌گویان کودک و نوجوان کانون پرورش فکری شهرستان لاهیجان، به روایت قصه‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، قصه‌های انقلاب و امید، عنوان ویژه‌برنامه‌ فجرانه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لاهیجان است که با هدف بهره‌گیری از ابزار قصه‌گویی در انتقال ارزش‌ها و روایت رویدادهای انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی و برگزارشد.

طی این ویژه‌برنامه که در سایه حضور و همراهی اعضای کودک و نوجوان این کانون و در مسیر آشناسازی هرچه‌بیش‌تر آینده‌سازان ایران اسلامی با پیشینه و دست‌آوردهای این نظام مردمی صورت‌گرفت، کودکان و نوجوانان قصه‌گو به هنرنمایی پرداختند.

اعضای هنرمند کانون لاهیجان قصه‌های انقلاب را روایت‌کردند

بر اساس این گزارش، به‌گزینی اجرای برتر و تجلیل از قصه‌گوی برگزیده، بخش پایانی ویژه‌برنامه روایت انقلاب و امید به‌شمارمی‌رفت و در این میان، از محمدطاها علیخواه سلیمی با قصه «فرار از مدرسه» با اهدای جایزه قدردانی‌شد.

گفتنی‌است،  مسابقه قصه‌گویی «روایت و امید»، هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان درحال برگزاری است  و از هر مرکز فرهنگی هنری یک برگزیده جهت انتخاب قصه‌گویان برتر  کودک و نوجوان، به کارشناسی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی می‌شود.

اعضای هنرمند کانون لاهیجان قصه‌های انقلاب را روایت‌کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =