حال و هوای جشن های انقلابی در مراکز کانون خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ؛ اعضا و مربیان مراکز کانون استان خراسان جنوبی ۱۵ بهمن ماه چهارمین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوع فرهنگی ، ادبی و هنری برگزار کردند.

مرکز نهبندان در مدرسه ی زینب (س) حضور پیدا کرد و معرفی کتاب تبر نوشته شکوفه تقی که داستان حیات جنگلی زیبا و سرسبز که با ورود تبری بیمار که درخت‌ها، بوته‌ها و گل‌ها را قطع می‌کند مورد تهدید قرار می‌گیرد و تلاش‌های جداگانه گیاهان به سرانجامی ‌نمی‌رسد اما وقتی گیاهان ارزش اتحاد را درمی‌یابند را معرفی و روخوانی کردند.

مرکز یک بیرجند بازدیدی با طعم نمایش عروسکی ، انیمیشن و کاردستی را برای بچه های مهد کودک داشت .

در مرکز سه بیرجند کودکان خانه ی مهر ماندگار به پای نمایش عروسکی نشستند و سرود و نقاشی خلاق و بازی ضرب وبازدید از پارک علم و فناوری  از دیگر برنامه های اجرا شده در روز چهارم از دهه مبارک فجر بود.

کتابخانه سیار روستایی شماره یک بیرجند هم با اجرای برنامه های معرفی شخصیت های انقلابی ، بحث کتاب و روخوانی کتاب های انقلابی برنامه متنوعی به روستاهای تحت پوشش خود رفت.

مرکز فردوس آشنایی با ایام و معرفی سرزمین ، آشنایی با همسایگان ایران ، شعار نویسی ، ساخت آدمک های سفالی جهت ساخت ماکت تظاهرات انقلاب را برای بازدید کنندگان طرح کانون مدرسه داشت.

کتابخانه سیار روستایی شماره دو درمیان نیز در روستای چک معرفی رویدادهای دهه مبارک فجر ، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و پرسش و پاسخ آشنایی دانش آموزان با دهه فجر و مسابقه را برگزار کرد.

کتابخانه سیار نهبندان در روستای اسدآباد فعالیت های متنوع قصه گویی ، اوریگامی ، مسابقه هفت سنگ و طناب کشی به مناسبت دهه فجر برگزار کرد.

کتابخانه سیار شهری بیرجند در دبستان سندروس نمایشگاه کتاب برگزار کرد . معرفی شخصیت امام خمینی و قصه گویی از دیگر برنامه های اجرا شده ی این کتابخانه بود.

مرکز دو طبس برای بچه های دبستانی بازدید کننده از مرکز نمایش فیلم ، قصه گویی ، اوریگامی با موضوع من و پرچم کشورم برگزار کرد.

مرکز بشرویه نیز در چهارمین روز دهه مبارک فجر بچه های بازدید کننده را با هنرهای قلم زنی ، گلیم ، خاتم ، پاپیه ماشه ،خراطی و سبد بافی سنتی آشنا کرد و نمایش صحنه ای عروسکی و سفالگری را نیز برگزار کرد.

مرکز سیارروستایی شماره یک درمیان نیز معرفی کتاب شاه رفت ، معرفی ایام وقایع انقلاب را برای بچه های روستای درمیان برگزار کرد.

در مرکزقاین برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی با محوریت ایران ، پرچم مقدس ، میهن من و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردند.

مرکز فرهنگی هنری سربیشه معرفی کتاب پرچم از گذشته تا به امروز و کاردستی از برنامه های اجرا شده برای بچه های بازدیدکننده بود.

مرکز زیرکوه همایش پیاده روی کودکان و غبارروبی  گلزار شهدای روستای اردکول را برگزار کرد . کودکان در گلزار شهدا تجدید پیمان با آرمانهای شهدا را داشته و برگزاری جشن انقلاب ، برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری و ادبی ،  بازخوانی خاطرات انقلاب و بیان خاطرات توسط برادر شهید غلامرضا قادری اردکول از دیگر برنامه های اجرا شده در زیرکوه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =