کد خبر: 336825
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
بازدید 102
به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان ایلام برگزار شد

نشست تخصصی (ضرورت بازآفرینی و بازنویسی در پرداخت قصه ها) توسط واحد آموزش وپژوهش کانون استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان؛ نشست تخصصی (ضرورت بازآفرینی و بازنویسی در پرداخت قصه ها) در فضای اسکای روم برای مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون، دانشجویان زبان و ادبیات فارسی و تعدادی از کارکنان ستادی  با حضور «شهریار شادی گو»،استادیار دانشگاه فرهنگیان، فاطمه رستگار مدیرکل کانون، ملوک هاشمی، معاون فرهنگی کانون استان و مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش امروز یکشنبه 15 بهمن ماه برگزار شد.

این نشست تخصصی، یکی از نشست های مصوب ستادی اداره کل آموزش و پژوهش است که توسط اداره کل آموزش و پژوهش کانون استان ایلام برگزار و اجرا شد.

رستگار مدیرکل کانون استان، در آغاز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیرمقدم به مدرس نشست و همکاران گفت: بازنویسی و بازآفرینی در قصه ها یکی از ضرورت های ادبی و فرهنگی است که می تواند خلاقیت نگارشی و اجرایی در قصه گویی را برای مربیان قصه گو تقویت کند.

رستگار ادامه داد: همواره در قصه گویی توجه به آثار ادبیات شفاهی و کلاسیک به عنوان یکی از منابع جذاب و تاثیرگذار از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این نشست تخصصی با حضور شهریار شادی گو از مدرسان توانمند و خوش نام مراکز آموزشی عالی استان می تواند دریچه هایی تازه در حوزه بازنویسی و بازآفرینی برای مربیان قصه گو بازکند.

وی در پایان گفت: ان شاالله این نشست تخصصی بتواند خلاقیت محتوایی و اجرایی در میان مربیان قصه گو و تلاشگران این حوزه بگذارد.

در ادامه حاتمی، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان ایلام، از حضور شادی گو و حمایت های مدیرکل کانون استان از برنامه و نشست های آموزشی و پژوهشی این واحد کارشناسی در طول سال تقدیر کرد.

شهریار شادی گو، بر اساس سرفصل های مورد نظر نشست، به بیان مباحث مورد نظر پرداخت.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک مجموعه  پویا و تاثیرگذار است و مربیان کانون توانمندی های برجسته ای دارند.

شادی گو افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های خوب فرهنگی و ادبی و هنری در حوزه ها و قالب های مختلف در کانون استان ایلام وجود دارد.

به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان ایلام برگزار شد

بر پایه این خبر، شهریار شادی گو، متولد 1356 در ایلام، دکترای زبان و ادبیات فارسی، عضو هیات علمی (استادیار) دانشگاه فرهنگیان استان ایلام و بیش از 25 سال سابقه آموزشی و مدیریتی در حوزه های مختلف دارد. از ایشان تاکنون بیش از ده ها عنوان مقاله علمی پژوهشی و 11 عنوان کتاب در حوزه های مختلف چاپ و منتشر شده است. تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی عضویت در شوراهای علمی و پژوهشی و دبیری محافل علمی و پژوهشگری از تلاش ها و فعالیت های حرفه ای دکتر شادی گوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =