حمایت از تولیدات با کیفیت مربیان و اعضا در حوزه‌ی معرفتی و عقیدتی

مدیر کل کانون البرز در جلسه شورای اقامه نماز کانون البرز گفت از تولیدات معرفتی و عقیدتی با کیفیت مربیان و اعضای کانون استان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز،زینب عاشری، ضمن بیان این مطلب افزود نباید در حوزه‌ی فعالیت مهم و اثرگذاری مانند نماز به کارهای سطح پایین راضی باشیم بلکه باید به دنبال محکم کردن زیرساخت‌ها و جذب اعضا به این فعالیت اثرگذار باشیم و راهکار این امر نیز اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار با جذب و همکاری خود اعضا خواهد بود .

الهام عابدی، مربی فرهنگی مرکز شماره ۳ و دبیر شورای اقامه نماز کانون البرز نیز در ابتدای این نشست که ظهر روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲، برگزار شد، در خصوص موارد موجود در فرم ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی در سامانه‌ی «سجاده»، نکاتی را مطرح کرد.

حمایت از تولیدات با کیفیت مربیان و اعضا در حوزه‌ی معرفتی و عقیدتی

طراحی ویژه برنامه برای تجلیل از خادمان نماز و فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده‌اند،طراحی مسابقه کتابخوانی برای همکاران و اعضا و توجه به تولید محتوای اعضا تجلیل از اعضایی که در سن تکلیف هستند و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری برای آنان ، توجه به تولید محتوا از نکاتی بود که توسط این همکار مطرح شد.

در پایان اعضای شورای اقامه‌ی نماز نیز  نظرات خود را در رابطه با فعالیت‌ها مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =