نشست تخصصی «علائم و شرایط ظهور» ویژه کارکنان کانون استان قزوین

به مناسبت دهه مهدوی، یک نشست تخصصی شناخت علائم و شرایط ظهور امام زمان(عج) ویژه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 7 اسفند 1402، نشست استانی شناخت علائم و شرایط ظهور امام زمان(عج) به شیوه مجازی در مجتمع کانون قزوین برگزار شد.

تدریس این نشست  که به صورت وبینار با حضور همه همکاران کانون در سراسر استان برگزار شد را حجت الاسلام و المسلمین رحیمی از کارشناسان بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عچ) بر عهده داشت.

این کارشناس ضمن برشماری برخی از علائم و شرایط ظهور ، نقش آنها و اعتقاد جهانی به ظهور یک موعود، درباره زمینه ‌سازی برای ظهور آن حضرت و نقش پیروان راستین در یاوری و برپایی حکومت مهدوی مطالبی را مطرح کرد.

وی در ادامه به چند برهه تاریخ از جمله زندگانی حضرت نوح، تاکید کرد پیروان همه پیامبران منتظر ظهور حضرت مهدی(عج) بودند و این انتظار از آغاز خلقت تا اکنون ادامه دارد زیرا که آخرین حجت خداست.

استفاده از چندین مثال، روایت و منابع از سایر ادیان الهی از دیگر مواردی بود که این کارشناس مذهبی توسط آن، این نشست مجازی را به شیوه‌ای متنوع و مستند برگزار کرد.

نشست تخصصی «علائم و شرایط ظهور» ویژه کارکنان کانون استان قزوین

نشست تخصصی «علائم و شرایط ظهور» ویژه کارکنان کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =