کارگاه «بالدیس» برگزار می‌شود/ آموزش انیمیشن برای هنرستان‌ها

مجموعه کارگاه‌های آموزشی انیمیشن با عنوان «بالدیس» در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند در سکوی شاد برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه آموزشی انیمیشن «بالدیس» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با طراحی وحید گلستان در جریان برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در سکوی اینترنتی شاد برگزار می‌شود.

یکی از اتفاق‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برگزاری نشست‌های تخصصی برای هنرجویان هنرستان‌های انیمیشن سراسر کشور است که از سوی وحید گلستان طراحی شده است.

این کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی همچنین پس از برگزاری جشنواره پویانمایی و در سال ۱۴۰۳، در قالب فیلم‌ها و بسته‌های آموزشی آماده می‌شود و برای هنرستان‌ها ارسال خواهند شد.

بر این اساس، روز دوشنبه ۱۴ اسفند کارگاه‌های «ایده‌هایی جذاب برای کارگردانی انیمیشن» با حضور بهرام عظیمی ساعت ۹:۳۰، نشست «ساخت عروسک برای استاپ موشن» با حضور مهدی خرمیان در ساعت ۱۳، نشست «ابزارشناسی انیمیشن نرم‌افزار و سخت‌افزار» با سخنرانی عباس اصطهباناتی در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین، روز سه شنبه ۱۵ اسفند، نشست‌های تخصصی «نویسندگی خلاق انیمیشن» با حضور حمیدرضا حافظی ساعت ۹:۳۰، «کاهش هزینه تولید» با سخنرانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی ساعت ۱۳ و «دوبله فانتزی انیمیشن» با حضور مهدی منصوری ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند نیز کارگاه‌های تخصصی «کارگردانی انیمیشن بایدها و نبایدها» با سخنرانی بابک نکویی ساعت ۹:۳۰، «صدا در انیمیشن» با حضور رضا گدازگر ساعت ۱۳ و «انیمیشن در عرصه بین‌المللی» با سخنرانی علی نوری اسکویی ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

لینک حضور در کلاس سکوی شاد kanoonparvaresh@ است.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در تهران در حال برگزاری است.

کارگاه «بالدیس» برگزار می‌شود/ آموزش انیمیشن برای هنرستان‌ها

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =