کارگاه‌های بازار ملی پویانمایی تهران کلید خورد

‌کارگاه‌های تخصصی هشتمین بازار ملی پویانمایی همزمان با اولین روز سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های تخصصی هشتمین بازار ملی پویانمایی تهران هم‌زمان با آغاز به کار این بازار در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سالن تیمچه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلید خورد.

در اولین روز از جشنواره، کارگاه «طراحی کاراکترهای فانتزی» از سوی دانشگاه هنر پارس، کارگاه «آینده‌پژوهی صنعت محتوا به ویژه انیمیشن در منطقه خاورمیانه» و نگاهی به بازاریابی بین‌المللی انیمیشن‌های ایرانی، بایدها و نبایدها» از سوی استودیو داما مدیا، کارگاه ایده‌یابی توسط دانشگاه صداوسیما و کارگاه «تجربه انتشار سریال انیمیشن در بازار CIS» از سوی استودیو کهکشان برگزار شد.

در دومین روز جشنواره (دوشنبه ۱۴ اسفند) کارگاه «دکوپاژ و استوری برد» با حضور فرشید معیری‌فرد از سوی دانشگاه سوره، کارگاه «پایپ لاین انیمیشن سه بعدی و کار تیمی» از سوی دانشگاه هنر پارس، کارگاه «به دنیای بازی‌سازی دعوتید» توسط استودیو نیو، کارگاه «مدلسازی سریع با نرم‌افزار مایا» از سوی شرکت ایران ذهن و کارگاه «نرم‌افزار بلندر» توسط شرکت لومینوس انیمیشن برگزار خواهد شد.

در سومین روز جشنواره (سه‌شنبه ۱۵ اسفند) کارگاه «طراحی و ساخت اسکلت مفتولی پایپ استاپ موشن» و جلسه نقد و تحلیل انیمیشن کوتاه از سوی شرکت ایران ذهن، کارگاه «ساخت تیزر خلاقانه» توسط دانشگاه هنر پارس، کارگاه «انیمیت دوبعدی» و «بازار انیمیشن (با رویکرد انیمیت سه‌بعدی)» از سوی شرکت لومینوس انیمیشن برگزار می‌شود.

در سومین روز جشنواره (چهارشنبه ۱۶ اسفند) نیز کارگاه «حرکت دوربین در استاپ موشن» از سوی استودیو استاپ‌موشن خاک، کارگاه «۱۰ باید و نباید در متحرک‌سازی با نرم‌افزار موهو» و «استفاده از رنگ در ساخت موقعیت زمانی در آثار کودک» از سوی شرکت گنبد کبود، کارگاه «استاپ موشن خمیری» با حضور سهیل غفاری، کارگاه «طراحی و ساخت پاپت استاپ موشن با کچه» با سخنرانی رادین ابراهیم‌پور و کارگاه «انیمیشن دوبعدی» برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در تهران در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =