«بشقاب گل یخی» در راهروهای کانون

همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران نمایشگاه عکس مایکی کانتولا با عنوان «لحظات کریستال» در محل برگزاری جشنواره واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نمایشگاه این هنرمند فنلاندی که در این دوره جشنواره عضو هیات داوران بخش بین‌الملل جشنواره پویانمایی نیز است، ۱۷ عکس با محوریت اشکال مختلف کریستال‌های یخ در طبیعت به نمایش درآمده است. این آثار بدون اضافه کردن افکت‌های ویژه در مرحله ادیت هستند و با استفاده از طیفی از لنزها از میکرو تا تله و طی سال‌های همه‌گیری پاندومی کرونا ثبت شده‌اند.

ترکیب‌بندی خاص بلورهای یخی و اَشکال مختلف و گاهی متضادی که در کنار هم ایجاد کرده‌اند مانند اثر بشقاب گل یخی و همچنین هم‌نشینی آن‌ها با زمینه آب و خاک که در آن قرار دارند مانند اثر حباب یخی، تصاویری از کهکشان را با طیفی از رنگ‌های آبی، کهربایی و بنفش در ذهن بیننده متبادر می‌کنند.

بازدید از این نمایشگاه می‌تواند نگاه جدید به عکاسان آماتور و نیمه حرفه‌ای بدهد و آن‌ها را برای ورود به عرصه‌های جدید و نگاهی نو به اتفاق‌هایی که هر روز در اطرافشان می‌افتد، تشویق کند.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در تهران در حال برگزاری است.

«بشقاب گل یخی» در راهروهای کانون

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =