گرامی‌داشت روز درختکاری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز درختکاری مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند ویژه‌برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ روز ملی درختکاری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان با حضور اعضای طرح کانون -مدرسه آیین کاشت ۱۵ اصله درخت با حضور مدیران اداره منابع طبیعی و بهزیستی و خانواده اعضا برگزار شد.

خوانش بیانیه روز درخت‌کاری توسط اعضا، کارگاه ادبی دل‌نوشته «نامه ای به درختـ»، کارگاه کاردستی کلاژ درخت و کاشت درخت توسط اعضا از جمله بخش‌های این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز جشن درخت‌کاری با همکاری اعضا و مربیان مرکز برگزار شد. در این برنامه مربیان و اعضای کانون با حضور در بوستان خانواده و باغ عمران با درخت‌کاری و خوانش بیانیه روز درخت‌کاری با حضور سفیران سبز در طرح ملی کاشت نهال شرکت کردند.

معرفی کتاب درخت‌ها، کتاب حفظ محیط زیست و بحث آزاد در این زمینه، معرفی حدیث درباره درختکاری از دیگر فعالیت‌های کانون در این برنامه بود که امام جمعه، شهردار و رییس شورای شهر از جمله مهمانان آن بودند

مرکزفرهنگی هنری کانون ضیاآباد به مناسبت ۱۵ اسفند با حضور شهردار و اعضای شورای شهر ضیاآباد با همکاری دانش آموزان جشن درخت‌کاری را با محوریت "طرح سفیران سبز " برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون  تاکستان نیز برنامه کاشت نهال سفیران سبز را برگزار کرد.

دراین برنامه به مناسبت هفته درختکاری با شعار "هدیه به زمین" از استاد علی پدرام «نویسنده و شاعر تاکستانی» با کاشت درختی به نام وی «درخت پدرام» قدردانی شد.

کاشت دو درخت به نام  دانش آموزان دبستان دخترانه شهید حسن و پسرانه شهید فرهاد طاهرخانی و خوانش بیانه کاشت نهال توسط یکی از اعضا در حضور مسئولان از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

عباس بیگدلی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کیوان رحمانی شهردار شهر تاکستان، ایرج طاهرخانی بخشدار، رئیس اداره منابع طبیعی تاکستان، جمعی از اهالی فرهنگ و قلم و مدیران ادارات این شهرستان از جمله مهمانان این برنامه بودند.

گرامی‌داشت روز درختکاری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت روز درختکاری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت روز درختکاری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =