سلیمان شهبازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سلیمان شهبازی را به عنوان مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های مدیرکل جدید، آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دایمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

مدیرعامل کانون در ادامه نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، مومن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

سلیمان شهبازی دارای دکترای تخصصی مشاوره است و در سوابق کاری او مدرسی دانشگاه‌های فرهنگیان، آزاد و دولتی پیام نور، تألیف کتاب‌های «سه گام در کنترل استرس»، «سه گام در کنترل افسردگی»، «سه گام در کنترل اضطراب» و «سه گام در کنترل خشم»، رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید فخری‌زاده، عضو سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور، عضو کنسرسیوم صادراتی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور جوانان اداره‌کل آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و... آمده است.

پیش از این کبری اخلاقی‌نیا مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

سلیمان شهبازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =