دورهمی صمیمی و هنرمندانه کارکنان کانون استان قزوین

با برگزاری نهمین جشن استانی «اسفند دونه دونه» و جشنواره «تخم مرغ و شیرینی های نوروزی» پایان سالی خوش و خاطره انگیز برای کارکنان اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ با حضور همه کارکنان کانون استان قزوین نهمین جشن استانی "اسفند دونه دونه"و جشنواره "شیرینی و تخم مرغ های نوروزی" برگزار شد

این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی، با اجرای چندین نمایش طنز و پرنشاط توسط همکاران خانه تئاتر استان قزوین ادامه یافت.

نمایش نماهنگ برنامه‌های سال ۱۴۰۲، شعرخوانی، اجرای مسابقه و قدردانی از برگزیدگان مسابقه تخم مرغ و شیرینی و نیز دیگر مسابقه‌های برگزار شده در طی سال از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

در بخشی از این برنامه سیدعلی اکبرموسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با قدردانی از همه همکاران خود برای بلندهمتی و همراهی سازنده در سال ۱۴۰۲، همدلی و همکاری ارزشمند همکاران کانون را مایه دلگرمی و کسب موفقیت‌های کانون در سال ۱۴۰۲ دانست و با برشماری تعدادی از نتایج به دست آمده در این سال ابراز امیدواری کرد سال جدید با بالندگی و سعادت اهالی کانون استان همراه باشد و به توفیق بیششتر آنها در مسیر خدمت به جامعه بینجامد.

در این مراسم، در بخش جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی لیلا ابراهیمی، فاطمه رحمانی و  فاطمه فارسی به عنوان برگزیده معرفی شدند و در بخش شیرینی فرزانه گلدوزان، مینا عابدی و زهره یزدی زاده به عنوان برگزیده شناخته شدند که از همه این همکاران قدردانی شد.

در بخش قدردانی از همکاران هم چنین از فعالان برنامه‌های شورای اقامه نمازکانون، مربیان اعضای برگزیده و فعالان بخش ادبی قدردانی شد و فرزندان به سن تکلیف رسیده همکاران با اهدای جایزه موردتشویق قرار گرفتند.

اجرای برنامه آتش ‌بازی و شعرخوانی سنتی پایان‌بخش این برنامه بود.

دورهمی صمیمی و هنرمندانه کارکنان کانون استان قزوین

دورهمی صمیمی و هنرمندانه کارکنان کانون استان قزوین

دورهمی صمیمی و هنرمندانه کارکنان کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =