تعهد و تخصص مربیان کانون باعث رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود

قاسم احمدی لاشکی  معاون امور مجلس وزیر آموزش وپرورش با حضور در کانون پرورش فکری نوشهر گفت: تعهد و تخصص مربیان کانون باعث رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، به نقل از خبر نگار نوجوان کانون نوشهر، قاسم احمدی لاشکی، معاون امور مجلس وزیر آموزش و پرورش و عضو قدیمی کانون نوشهر با حضور در کانون این شهرستان و دیدار با مسئول، مربیان و اعضای آن از خاطراتش، شعرها و کتاب‌های کانونی سخن گفت و از اهمیت کانون پرورش فکری در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان با اعضای کانون پرورش حاضران سخن گفت.

   وی همچنین از واحد نجوم این مرکز  بازدید داشت و با  رصد ستارگان  زیر چتر آسمان نما، با دقت و حوصله مباحث علمی نجوم را دنبال کرد و افزود: آموزش نجوم راهی برای خداشناسی است و از اهتمام اداره کل کانون پرورش فکری مازندران نسبت به  راه اندازی واحد نجوم در کانون نوشهر تقدیر کرد .

وی در صحبت با مسئول کانون این شهرستان  اظهار داشت: تخصص وتعهد مربیان کانون که در بخش های مختلف فرهنگی ، هنری، ادبی، دینی  و علمی که  به صورت غیر مستقیم و فرآیند محور به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند؛ ارزشمند و موثر  است و عامل مهمی در جذب کودکان به کانون محسوب می‌شود.

 قاسم احمدی لاشکی در این بازدید، یک سیستم کامپیوتری به واحد نجوم اهدا کرد.

حضور نوروزی مدیر کل مخابرات استان مازندران و هیات همراه از دیگر پیوست‌های این بازدید بودکه سبب شد؛ ازسوی رئیس مخابرات شهرستان، فیبر نوری و یک دستگاه مودم به مرکز نوشهر اهدا شود.

 معاون امور مجلس وزیر آموزش وپرورش از کانون نوشهر بازید کرد

 معاون امور مجلس وزیر آموزش وپرورش از کانون نوشهر بازید کرد
عنوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =