مدیرکل کانون استان ایلام از رشد ۶۸ درصدی شاخص های اختصاصی و عمومی خبر داد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: در گزارش ارزیابی اداره کل ارزیابی عملکرد کانون کشور؛خوشبختانه در شاخص های عمومی و اختصاصی برنامه ها و فعالیت های کانون استان رشد ۶۸ درصدی داشته ایم که رشد و توفیق مهمی محسوب می شود.

وی ادامه داد: تلاش‌های انجام شده در کانون استان نشان از برنامه ریزی دقیق و حساب شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این اداره کل و خردجمعی بوده که این توفیق ارزشمند را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد:هدفگذاری صحیح ؛ شناخت سلایق و ذائقه های جامعه هدف و برنامه ریزی عملیاتی در کانون استان و همکاری و تعامل صمیمانه مجموعه کارکنان نقش مهمی در رسیدن به اهداف مورد نظر دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به سیاست های سه گانه مدیرعامل محترم کانون (مرکز محوری نوجوان محوری و مخاطب محوری) برنامه های سال آینده تمرکز بر این سیاست ها و خلاقیت در برنامه ها و افزایش دانش و بینش کاری در میان مربیان خواهند بود.

رستگار گفت: اداره کل ارزیابی عملکرد یک مجموعه پویا؛ دقیق و تاثیرگذار در کانون است که می تواند نقاط قوت و ضعف را بر اساس مستندات برای رشد کمی و کیفی شاخص ها شناسایی کند.

وی گفت:از تلاش و برنامه ریزی ها و همت و کوشش تمام مربیان مراکز و همکاران ستادی که سهم ارزشمندی در کسب این توفیق داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =