رویدادهای کانون مازندران از پیوست رسانه‌ای برخوردار هستند

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران از پیوست رسانه‌ای کلیه‌ی رویدادهای این کانون در سال ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، رضا عابدی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های کانون در سال ۱۴۰۲  از اهمیت پیوست رسانه‌ای رویدادهای کانون سخن گفت و افزود: کلیه فعالیت‌ها، رویدادهای و جشنواره‌های کانون از پیوست خبری و رسانه‌ای برخوردار بوده‌اند. 
وی با مهم خواندن اطلاع رسانی به منظور آگاهی داشتن مخاطب هدف  و افکار عمومی از خدمات کانون افزود: علی رغم فقدان اعتبار لازم در حوزه تبلیغات و نبود منابع کافی،  با حمایت صورت گرفته از سوی مدیرکل این کانون و حمایت اصحاب محترم رسانه ؛ خدمات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری مازندران از اطلاع رسانی قابل قبولی برخوردار بوده است. 
عابدی به آمار انتشار یافته اخبار در سایت کانون مازندران ، کانال‌های اطلاع رسانی و خبری کانون و بازتاب خبری رویدادهای این نهاد فرهنگی در رسانه‌های ملی و استانی نیز اشاره کرد و  اظهار داشت: ۳۳۴ خبر، گزارش تصویری، مصاحبه و گفتگو  از رویدادهای کانون در سایت این اداره کل از ابتدای سال تا ۲۴ اسفند سال جاری منتشر شده است. 
مسئول روابط عمومی و امور بین الملل کانون مازندران در ادامه افزود: بر همین اساس بیش از  ۵۲۰ خبر از کانون توسط رسانه‌های ملی و استانی از قبیل خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری بازتاب داشته است. 
وی همچنین از آمار تولیدی  بیش از ۱۸۰۰ پست خبری که شامل: فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران، مربیان و اعضای مراکز در قالب تولید محتوای تیزر، کلیپ، پادکست و پیام‎ها و اخبار متنی است در پیام رسان‌های: ایتا، بله و شاد و آپارات خبر داد. 
مسئول روابط عمومی کانون مازندران با تقدیر از نقش مهم اصحاب‌ محترم رسانه و خبرنگاران استان در حمایت از کانون پرورش فکری، نقش مهم خبرنگاران و رسانه ها  را در معرفی هرچه بیشتر و بهتر کانون به جامعه و خانواده‌ها مهم عنوان کرد و از حمایت‌همه فعالان این حوزه تقدیر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =